Nou een lichte neus of een zwarte neus, ik vind ze echt super cute.
Onze golden heeft nu ook een bruine neus, die was wel zwart. Maar zij is al 16 jaar en haar naam is ook Tosca..
Wij zijn ook opzoek naar een leuke toekomstige hond. Maar zolang Tosca nog happy alive is wachten we maar even. Ik denk niet dat nu een leuke jolige pup aankan..
Veel plezier met die mooie schatjes.
SecretLIN
Geplaatst door de TopicStarter: 19-12-11 12:05
Sunnygirl schreef:
aaah wat een drollie, mooie mama ook! de mannen zijn ook heel knap. die laaatste foto van sandor is echt zooooo schattig
Wedden dat ze ze schattig vinden! Wij zijn net terug van de dierenarts voor de 6weken vaccinatie en algehele check. Alles kerngezond bevonden. Toen we met de bench vol puppen door de wachtkamer liepen was het allemaal ach en ohhh en er kwam zelfs iemand vragen of er nog eentje te koop was. Als ze ze eenmaal zien zijn ze verkocht.
Mensen wel maar ik die mensen absoluut niet, dus daar gaat ze ook echt niet naartoe. Ze wisten echt niks van labradors en begonnen meteen over af en toe een nestje ermee.. Ze graaide ook meteen tussen de pups zonder te vragen. en zette ze niet bepaald zachtjes terug. Bah heb ze ook weggestuurd.
Mijn reu begon ook meteen te grommen toen hij ze zag, en dat doet hij anders echt nooit.
Wat een dropjes! Zo is de mijne ook ooit geweest (is inmiddels al bijna 5 ) Zou ze zo mee naar huis willen nemen, denk alleen dat vriendlief dat een minder strak plan vindt
Arabiansp
Geplaatst: 19-12-11 21:20
Goed zo. Weg wezen. Heb ook wel mensen van de dam gejaagd zowel voor een pup als voor de paarden. En jouw reu heeft het heel goed aangevoeld. Dieren twijfelen niet, die weten meteen of het goed is of niet.
zegt die man ook nog, ze kunnen nu toch al wel weg ze zijn al best wel groot pfff
echt joh was gewoon kwaad, heel snel wegwezen hier ..
ja mijn reu ( die zat niet bij mijn teef en pups hoor, die had hij eerder gezien bij ons voor) die begon meteen naar die mensen te grommen haha en echt als er een een scheetje is dan is hij het
Extra verwennen vanavond. Ons teefje snauwde bij dit nest ook een keer naar iemand. Heeft ze echt ook nog nooit gedaan, de rest laat zich raden, het werd geen pupkoper........