Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ik zal me niet uitlaten over wat er met dit soort mensen moet gebeuren.. *gaat hard sleutelen aan een gif wat alleen op dit soort mensen werkt*
Yamcha schreef:En dan, Leonoor: de kids een aai over de bol geven en zeggen: niet meer doen, schatje?
Is er nog wel hoop voor kinderen die zulke zieke dingen doen?
Die arme, arme hond........ het is maar goed dat ik er niet bij was, ik kan niet voor mezelf instaan dan.
suikermeisje schreef:Citaat:Daar gaat ie weer: Nee dank u. Deze sla ik even over. Ik vraag me iedere keer af hoe het komt dat er zo'n bedenkelijke fascinatie voor een gruwelijk verminkt dier of mens bestaat. Wat dit betreft: die kinderen hebben door de afgelopen oorlog waarschijnlijk geen enkel gevoel meer bij dit soort dingen, daarvoor hebben ze al teveel doden gezien. Maar denk er ook aan: dit zijn de figuren die zo dadelijk vrijelijk door Europa mogen reizen, werken en wonen. En dát is pas griezelijk.
reactie op de site waar de foto's staan, en dit persoon heeft wel gelijk vind ik dan
erg zielig voor het hondje, was die dan gelijk maar afgeschoten en niet zo lang met zijn lijden blijven lopen
kimmie261 schreef:;...heb er geen woorden voor wat ik daar van moet zeggen,dat je tot zoiets in staat bent