Kinderen stoppen rotje in een hondenmond.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

it_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 15:02

Heel triest dat die hond dit heeft moeten ondergaan... :\

ThinkAgain

Re: Kinderen stoppen rotje in een hondenmond.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 15:07

ik zag het op facebook, vind het gruwelijk irritant dat mensen die foto's posten want ik hoef ze niet 's avonds vlak voor het slapengaan nog langs te zien komen := ik zal me niet uitlaten over wat er met dit soort mensen moet gebeuren.. *gaat hard sleutelen aan een gif wat alleen op dit soort mensen werkt*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 15:13

Ik wil de foto ook echt NIET zien :n

ThinkAgain

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 15:14

hier werd het trouwens op fb ook gedeeld door mensen die zelf rotjes naar mij gooien in deze tijd van het jaar, en vroeger ook naar onze hond. Nu vast ook nog wel als ze de kans hebben. Lekker zo'n dubbele moraal, bah >;)

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 15:15

Even voor de gene die de foto niet willen zien een omschrijving:

Bovenkaak is met neus en al tot de ogen compleet weggeblazen.

Datjaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 15:16

Walgelijk. :x
Hoe kunnen ze zoiets doen? Onbegrijpelijk zeg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 15:17

Ik vond de omschrijving in de OP al grafisch genoeg eigenlijk...... :=

't moest mijn hond niet zijn, ik deed van alles wat ik hier echt niet mag beschrijven, dat weet ik wel.......

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 15:18

Ik stond ook niet voor mezelf in......... Ik hoef de foto ook niet te zien. Heb er zo al een beeld bij wat ik niet uit mijn hoofd krijg.

haffie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 15:18

Die kinderen een rotje in hun mond en afsteken wat een smerige streek om zo met een dier om te gaan. :(

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 15:19

Oh sorry, had niet gelezen dat daar ook al een omschrijving stond.

Ik had ook wel geweten wat ik zou aanrichten bij dat soort kinderen/mensen Yamcha :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 15:21

Geeft niet, jouwe was nog net even iets duidelijker, zal ik maar zeggen, ik weet nu iig zéker dat ik alles ga doen om die foto niet te hoeven zien.

Arm beest......... ;(

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 15:22

Blegh, zo vervelend. Als mijn kinderen zoiets in hun hoofd halen hebben ze tot en met 2 januari huisarrest.. De komende paar jaren..

Ik vergeet ook nooit meer dat ik een keer bij mijn vriend was en ik eerst een knal hoorde en daarna het gekrijs van een eend.. Wil niet weten wat er precies was met die eend..

Wennii

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 15:27

Hier draait nou altijd mijn maag letterlijk van om... Heb ook niet durven kijken.

Dat iemand in staat is een dier zoiets aan te doen... Ik kan daar echt niet bij. Dan moet je toch gewoon echt ziek in je hoofd zijn om zoiets te doen?

Hier is het een aantal jaar geleden een paar keer geweest (hoorde ik van buren, vandaar mijn oplettendheid) dat ze zulke dingen bij eendjes deden. Rotjes of pijlen aan pootjes binden, in snaveltjes stoppen enzo... Vreselijk en misselijkmakend...

Ik heb vorig jaar dan ook erg goed opgelet (wij wonen aan een park) of er niet kinderen/jongeren 'vreemde' dingen bij het water aan doen zijn in deze tijd van het jaar. Ik kan vanaf mijn bank nagenoeg de hele vijver overzien en als mij iets opvalt MOET ik van mezelf even gaan kijken. Gelukkig geen dierenmishandeling in ons park vorig jaar, maar ik let nu alweer op.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 15:30

Yamcha schreef:
En dan, Leonoor: de kids een aai over de bol geven en zeggen: niet meer doen, schatje?

Is er nog wel hoop voor kinderen die zulke zieke dingen doen?

Die arme, arme hond........ het is maar goed dat ik er niet bij was, ik kan niet voor mezelf instaan dan.

Precies, dit roept zoveel emoties op.. Idem dito voor mij... Ik geloof dat jullie niet hadden willen weten wat ik had gedaan als ik in de buurt was. Waarschijnlijk had ik daar levenslang voor gekregen..
Ongelooflijk, dat je dit moedwillig kan doen, dat er bij niemand een lampje gaat branden dat dit alles te boven gaat... Waar zijn normen en waarden, waar is het moreel besef?
Mocht ik ooit zoiets ontdekken, horen of zien zal 't dorp te klein en kan de dader zich gaan bergen..

picobello

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 15:31

Ik ga zeker niet kijken naar de foto, ik wil graag nog slapen vanavond. Ikkan er echt niet bij dat mensen, kind of volwassen, dit soort dingen doen bij weerloze schepsels. No matter what ze voor ellende hebben meegemaakt. Als je tot dit in staat bent heb je een verrotte geest en ben je wat mij betreft rijp voor opsluiting. En wat ik nog meer vind dat ze verdiend hebben zal ik maar niet hier neerzetten....

liljebo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 15:32

suikermeisje schreef:
Citaat:
Daar gaat ie weer: Nee dank u. Deze sla ik even over. Ik vraag me iedere keer af hoe het komt dat er zo'n bedenkelijke fascinatie voor een gruwelijk verminkt dier of mens bestaat. Wat dit betreft: die kinderen hebben door de afgelopen oorlog waarschijnlijk geen enkel gevoel meer bij dit soort dingen, daarvoor hebben ze al teveel doden gezien. Maar denk er ook aan: dit zijn de figuren die zo dadelijk vrijelijk door Europa mogen reizen, werken en wonen. En dát is pas griezelijk.

reactie op de site waar de foto's staan, en dit persoon heeft wel gelijk vind ik dan
erg zielig voor het hondje, was die dan gelijk maar afgeschoten en niet zo lang met zijn lijden blijven lopen :(:)

Een reactie waar ik in mee kan gaan.
Als kinderen al tot zulke verknipte daden in staat zijn, kun je je voorstellen waar dit uiteindelijk toe leidt.
In wat voor een wereld leven wij, als hele volksstammen volledig gespeend zijn van enige emotie en empathie?

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 16:42

Paintlinger schreef:
Even voor de gene die de foto niet willen zien een omschrijving:

Bovenkaak is met neus en al tot de ogen compleet weggeblazen.

:\ Waarom vind je het nodig een omschrijving van de verwondingen neer te zetten, volgens mij heeft niemand die de foto niet wil zien daar om gevraagd. :?

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 16:45

En waarom moet je het weer quoten?

Ik maak mij zorgen wat die kids nog gaan uitvreten in de toekomst...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 16:53

Ook dat wil ik niet weten. Gewoon niet. En blijf daar maar.

Quarterh0rse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 16:59

Kinderen of niet in dit soort gevallen graag de personen die zoiets veroorzaken hetzelfde leed laten voelen.
En gelijk castreren graag, kunnen ze in ieder geval geen idioten later op de wereld zetten.

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 17:03

vuurneon schreef:
En waarom moet je het weer quoten?

Ik maak mij zorgen wat die kids nog gaan uitvreten in de toekomst...

Sorry :\ .......ik ga zelf voortaan dit soort topic's maar uit de weg.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 17:13

Levenslang opsluiten, en nee, niks overtrokken. Dit is hetzelfde als een mens een staafje dinamiet in de mond proppen en die even vast tapen. Laat ze eens even heel hard normaal gaan doen daar, echt om misselijk van te worden.

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 17:16

bah :( ik wil dit niet zien ook :( :(
Niet de hond moet uit zijn lijden verlost worden maar deze kinderen. :(

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 17:16

;( arme arme hond...ben wel blij dat hij uit zijn lijden verlost is,jeetje wat ziet het dier eruit..en die kinderen...heb er geen woorden voor wat ik daar van moet zeggen,dat je tot zoiets in staat bent %)

liljebo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 17:55

kimmie261 schreef:
;...heb er geen woorden voor wat ik daar van moet zeggen,dat je tot zoiets in staat bent %)

Totaal verknipt?

Bweeh... ik ben er nog misselijk van.

Zulke kinderen zullen op latere leeftijd ook gemakkelijk mensen mishandelen/martelen etc. Er is al lang met onderzoek een link gelegd daar de waarschijnlijkheid daarvan.
Kinderen die dieren mishandelen hebben een aanzienlijk grotere kans in de toekomst te eindigen als iemand die andere mensen mishandelt/martelt/vernoord.

Laten we de grenzen maar potdicht gooien...

Hier in zweden is overigens een groot probleem met liga's uit oostbloklanden die hier rondtrekken en inbreken, meerdere woningen per dag.

Dicht met die grenzen... ik krijg de kriebels van het gebrek aan normen en waarden in die landen