Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Lusitana schreef:Wat de fijnstampers betreft:
Waarom moet een onschuldig dier dood alleen om jij er bang voor bent? Je kunt toch ook gewoon uit de buurt blijven? Doen zij ook als het lukt.

Lusitana schreef:Wat de fijnstampers betreft:
Waarom moet een onschuldig dier dood alleen om jij er bang voor bent? Je kunt toch ook gewoon uit de buurt blijven? Doen zij ook als het lukt.
Sappos schreef:Wat is iedereen toch bangIk vind m super gaaf! Cool huisdier, hey wil je mijn mastersprinkhaan zien
M'n sprinkhaan is EPIC! 

Goof schreef:Had hem gisteren al gezien ja. Ik zou hier serieus mijn maat 39 op zetten en hopen dat het dier snel uitsterft!
Shirley__ schreef:HAHAHA jezus wat een lelijk beest! Lijkt wel uitgekotst door een olifant ofzo!!
Toen ik deze grandioze opmerking las moest ik toch even flink lachen.Fiffill schreef:Flinke jongens inderdaad. En ze houden van worteltjes
http://images.bugaga.ru/posts/2008-05/1 ... cantha.jpg

WolinLotte schreef:Lusitana schreef:Wat de fijnstampers betreft:
Het is sarcastisch bedoelt.. Alsjeblieft zeg..
TS laat het ons zien omdat het fascinerend is.. niet om een vliegtuig vol met stampers te regelen om richting nieuw zeeland te sturen.
Zie het al helemaal voor me. Reken maar dat die insecten zich snel achter hun wortel verstoppen als ze het vliegtuig zien. 
Hij is zo groot dat ik hem eigenlijk wel weer schattig vind.
boleertje06 schreef:Hee, die heb ik afgelopen zomer hier gezien bij het blauwe meer. Ik was echt verbaasd zo'n grote sprikhaan te zien, mijn jongste zoon was verrukt, ik iets minder, ik kreeg er kippenvel van. Wat gebeurd er nu, een week later zitten we weer heerlijk aan het water, kriebelt er iets op m'n rug! Was het die sprinkhaan EEEEK, mijn jongste heeft hem vastgepakt en lekker geknuffeld en daarna heeft hij hem onvrijwillig weer vrijgelaten (een flink eind uit mijn buurt, maaaam, mag ik hem houden voor op mijn kamer???). Ik vroeg mij al een tijdje af wat voor een dier het nu was, dus ik ben blij dat ik het nu weet. Maar ze zitten dus blijkbaar ook in nederland want aan het einde van de zomer zag ik er ook een hier in de buurt (of m'n zoontje moet hem stiekum mee hebben gesmokkeld naar huis, maar dat is niet want ik heb hem uitgebreid gefouillerd voordat hij weer in de auto mocht)
Achja, in Australie hebben ze het helemaal erg met enge en giftige beesten, die in NZ vallen nog mee
die andere insecten ben ik gelukkig nog niet tegengekomen, en ik hoop dat ondanks het broeikaseffect dat ze een mooi eindje weg blijven. Op een foto harstikke mooi, maar tegen je witte muren zeker indrukwekkend. 
papagroom schreef:Hollandse beestjes kunnen ook een aardig formaat hebben....deze zat hier laatst op het vouw gordijn....
(wat ik dus echt neit snap)