Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
saskiakefie schreef:Ik hoop dat het beter gaat...
Wel een beetje dom vind ik het hoor, je bent hier gewaarschuwd, en toch doe je het..

saskiakefie schreef:Ja maar wat heeft het dan voor zin gehad dat mensen hele uitgebreide uitleg en adviezen geven?![]()
Kan je net zo goed geen advies geven als er gewoon niks van aan getrokken wordt, vind dat een beetje zonde...
Maargoed discussie had van mij gehoeven

foto's!
daar zitten ze gelukkig dus niet in.. Wel zat Aybo al tussen alle kado'tjes (we houden vanavond pakjes avond).
Iedereen kan z'n woordje wel klaar hebben staan maar als je die kraal oogjes dan ziet, smelt je toch gewoon 
saskiakefie schreef:Tja en uiteindelijk zie je vaak de rasloosjes het sterktst en het gezondst zijn...
Dus zoveel zegt dat allemaal ook niet.
Ook heb ik een hele aandoenelijke foto van vriendlief die op de bank licht te slapen met Aybo..
saskiakefie schreef:Tja en uiteindelijk zie je vaak de rasloosjes het sterktst en het gezondst zijn...
Dus zoveel zegt dat allemaal ook niet.
Cynthiaaapje schreef:Update over Socje..
Socje is inmiddels al een stuk groter gegroeid en af en toe komt hij zelfs bij je liggen. Volgende week krijgt hij zijn entingen, alhoewel ik denk dat hij nu voor niesziekte al heel veel afweer heeft opgebouwd, maar dat laten we aan de DA over.
Aybo gaat in januari voor castratie en is dan dik 7 maanden, we zouden hem liever nog wat groter laten groeien, maar aangezien hij een navelbreukje heeft hebben hebben we liever dat hij in januari heen gaat, om tijdens de verdoving van de castratie ook direct zijn breukje te laten verhelpen.