Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Hij ploft neer en ligt 8 uur later nog steeds op dezelfde plek. Ik vind t alleen maar leuk.
moet wel zeggen dat de kat lekker zijn eigen ding doet en vaak als we s'ochtends wakker worden ligt hij in zijn hangmatje aan de verwarming of op de bank of vensterbank. Maar onze bullie ligt altijd bij ons. Het liefst zou hij de hele dag ook op bed blijven, lekker onder de deken en er alleen voor uitlaten of eten onderweg komen 
ik heb er echt dikke sch*t aan
ik laat dan ook wel vaak bijvb mijn ratten over mijn bed lopen of over mijn bank. Veel mensen vinden dat ook een dikke 'no no' maar ik zie er echt geen kwaad in 
Onze hond slaapt wel vaak op de grond naast mijn bed (tapijt ^^), maar kan kiezen of ie boven of beneden wil liggen. Vaak ligt ie ook gewoon bovenaan de trap s nachts, want hij wil graag weten waar iedereen is 'je kan niet weg zonder dat ik het doorheb'
(Overdag voor de huiskamerdeur of in de gang of bij mijn moeders voeten
) (Als je weggaat is dat trouwens geen probleem hoor
)
BarbaLala schreef:wopkelover schreef:bij mij liggen ze ook OP bed hoor , ik zie het probleem niet zo .
zeg maar tegen je vriend dat hij een zeur is
I did! Maar hij is ook niet met beesten opgegroeid, scheelt wellicht ook.
Plus hij is erg Christelijk en ziet ze toch wel als eh, minderwaardig ofzo.
Althans, volgens hem hebben dieren geen ziel, geen emotie.
(God, why am I even still with him?!)

Soms vinden vriendinnen die komen slapen het wel eng raar, maar ik zou niet zonder kunnen

.
).
) hebben we het opgegeven. Het is ook wel érg lastig om te snappen dat je overdag wel op de slaapkamer mag (want de kattenbak staat op het balkon aan de slaapkamer) en 's nachts niet.
) en die ligt op het fleecedekentje (uit zichzelf *trots*) om op die manier te 'ontsnappen' aan onze andere katten.
.