EsBianc schreef:O wat interessant om te lezen!
Klinkt wel als een goed asiel. En dat is in Enschede?
Ik heb er ook wel eens over nagedacht om in het asiel te gaan werken, maar heb er gewoonweg de tijd niet voor, helaas.
Heb mijn 2 katten uit het asiel gehaald, en dat is met echt top bevallen, zou het zo weer doen! Nam wel het lievelingetje van een van de verzorgsters mee, dus er moesten nog wel gauw fotos gemaakt worden

Dit is inderdaad in Enschede
. En ik moet ook zeggen dat toen ik anderhalf jaar geleden voor het eerst kwam kijken, ik heel content was met de verzorging en ik er ook van overtuigd ben dat de dieren het goed hebben
. Alles is keurig schoon en wordt keurig schoongemaakt, de dieren krijgen echt alles wat ze nodig hebben, ook al is het asiel niet rijk
.
lifaya schreef:die alaska pup is zo gaaf... snap niet dat mensen zich eerst in een ras/honden/opvoeding verdiepen voordat ze er 1 aanschaffen... Vind dat zo zonde...
Je doet top werk!
Daar sta ik ook vaak van te kijken... Maar het is met katten en konijnen en knagers net zo. Ongelooflijk hoeveel mensen bij ons komen om een konijntje op te halen. Wij geven konijnen alleen per twee mee, tenzij baasjes al een eigen konijn hebben, die bij ons gekoppeld wordt aan een andere. En dan zijn veel mensen ook nog boos dat ze geen konijn mee krijgen... Nou sorry, wij streven naar het beste voor onze dieren en daar hoort een leven alleen in een hok niet bij
.
B. is echt een prachtige pup, ontzettend lief en luistert voor de leeftijd echt ontzettend goed en is erg aanhankelijk en heel geïnteresseerd. Ik ga zaterdag de naam nog even goed bestuderen in de hoop dat ik hem kan onthouden
.