Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

MarcoBorsato schreef:Is het niet al twee jaar gedoe tussen jou en die jongen? Volgens mij zitten jullie elkaar vaker dwars dan dat het vlekkeloos verloopt, zoek iemand waar je wel blij van wordt joh...
In een relatie is het geven en nemen, en compromissen sluiten. Hij probeert gewoon z'n zin door te drijven! Wil je echt met zo iemand samen zijn? kanniet schreef:Dank je voor het compliment. Als dat niet de insteek van TS was, hebben de honden er sowieso niets mee van doen. Je moet in gedachten houden dat TS de hondjes pas twee weken heeft en die relatie al jaren duurt. Ik ga er zomaar van uit dat TS kon weten hoe dit zich zou ontwikkelen.
En ja, als ik écht met iemand door wil, en die iemand houdt absoluut niet van honden, dan hou ik daar rekening mee.
. Met elkaar rekening houden doe je met twee, niet de vrouw alleen voor de man. Als de TS zich eenzaam voelt alleen in haar appartement dan heeft ze imo het recht huisdieren te hebben die haar de liefde geven die haar vriend haar blijkbaar niet wil geven. Dan zou je het kunnen omkeren: als die vriend echt voor haar wil gaan dan accepteert hij ook de levensstijl die zij wil aanmeten nadat hij haar in de kou heeft laten staan.
. Wat hier iemand zei klopt ook. De kans dat je over tien jaar je honden nog hebt acht ik een pak groter dan dat je over tien jaar je vriend nog hebt
. Steentje schreef:Is het dan zo volstrekt krankzinnig dat ik twee hondjes verkies boven hem?
Met de periode dat ik beide in mijn leven heb, in het achterhoofd?
). Maar zo lopen rellen over twee hondjes.. Niet bereid zijn om de relatie een stapje verder te zetten (en gewoon vies afhaken).. Nee, ik zou er geen toekomst meer in zien..
Goof schreef:Miracle_ schreef:Ik denk maar één ding van je vriend; Egoïst met een hoofdletter E..
Ik geef je 100% gelijk.
Wat ik niet zo goed snap TS is als jij een relatie hebt, je kennelijk niet overlegt over het nemen van twee hondjes?
Ik weet niet of er in dat geval sprake is van egoisme van je vriend.