Ik word voor de keuze gesteld..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

sporten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 10:21

Fijn zo vriend

Alles moet zo gaan zoals hij dat wilt

Denk goed aan je zelf en je 2 hondjes

Je ben nog jong en is nog zo veel mooie toekomst voor je laat dat door niemand vast leggen

mika11

Re: Ik word voor de keuze gesteld..

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 10:25

Ik denk als jij doet wat hij wilt met die hondjes.
Dus je doet ze weg, of je zoekt elke keer oppas.
Ik denk dat hij dan wel weer iets anders gaat vinden waar hij jou mee onder druk kan zetten.

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 10:30

Denk ook dat het aan je vriend ligt, is gewoon een stomme vent ;)
Maar aan de andere kant, ik weet niet hoe lang jullie alweer samen waren sinds het vorige keer samenwoon-fiasco, maar heb je wel met hem overlegd dat je honden wilde?
Misschien was hij toen nog niet aan samenwonen toe maar over een tijdje wel en wil hij geen honden, dan zou ik de honden hebben uitgesteld totdat ik daar zekerheid over had.
Maar dat is in een normale relatie hoor en dat lijkt me bij jullie niet het geval.

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 10:31

MarcoBorsato schreef:
Is het niet al twee jaar gedoe tussen jou en die jongen? Volgens mij zitten jullie elkaar vaker dwars dan dat het vlekkeloos verloopt, zoek iemand waar je wel blij van wordt joh...

Hier ben ik het wel mee eens... Laatst ook al je topic over carnaval..

Ik vind het echt niet fair dat hij je voor een keuze stelt.. Had mijn vriend echt niet moeten proberen :n In een relatie is het geven en nemen, en compromissen sluiten. Hij probeert gewoon z'n zin door te drijven! Wil je echt met zo iemand samen zijn?

Aprils_joke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 10:36

dumpen die hap enehhh

wie de mens kent , heeft de dieren lief .
z
o zie je maar weer , wat een zak , sorry maar hij is jou zeker niet waard :(

Nagano

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 10:38

dumpen die vent
eerst duidelijk laten weten dat hij niet samen wil wonen
en dan bouw jij een leven op en dan gaat hij moeilijk doen omdat je twee hondjes heb en die wil hij niet
hij heeft niets te willen
echt ik zou het zelfde doen als jij kies ook voor mijn hondjes
heb nu helaas nog geen vriend maar als er een in mijn leven komt
en die gaat mij zeggen dat ik moet kiesen tussen hem en de honden
nou doei dan ga maar fijn verder met je eigen leven dan
en ik dat met die van mij met mijn hondjes

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 10:46

kanniet schreef:
Dank je voor het compliment *\o/* . Als dat niet de insteek van TS was, hebben de honden er sowieso niets mee van doen. Je moet in gedachten houden dat TS de hondjes pas twee weken heeft en die relatie al jaren duurt. Ik ga er zomaar van uit dat TS kon weten hoe dit zich zou ontwikkelen.

En ja, als ik écht met iemand door wil, en die iemand houdt absoluut niet van honden, dan hou ik daar rekening mee.

Dan moet dat van twee kanten komen. En op het allerlaatste moment iemand laten stikken als je wilt gaan samenwonen, geen zin en geen geld over hebben om samen te zijn met je vriendin, kan me niet echt voorstellen dat dat iemand is die écht met je doorwil en van je houdt. Waarom zou jij dan wel moeten kruipen om jou leven zo in orde te maken dat hij er wèl gelukkig mee is? :) . Met elkaar rekening houden doe je met twee, niet de vrouw alleen voor de man. Als de TS zich eenzaam voelt alleen in haar appartement dan heeft ze imo het recht huisdieren te hebben die haar de liefde geven die haar vriend haar blijkbaar niet wil geven. Dan zou je het kunnen omkeren: als die vriend echt voor haar wil gaan dan accepteert hij ook de levensstijl die zij wil aanmeten nadat hij haar in de kou heeft laten staan.
Maar persoonlijk zou ik ook liever van ex-vriend spreken :D . Wat hier iemand zei klopt ook. De kans dat je over tien jaar je honden nog hebt acht ik een pak groter dan dat je over tien jaar je vriend nog hebt :+ .

girlyggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 10:48

Miracle_ schreef:
Ik denk maar één ding van je vriend; Egoïst met een hoofdletter E..

Ik geef je 100% gelijk.

*\o/*

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 11:00

Miracle_ schreef:

Ik geef je 100% gelijk.

Wat ik niet zo goed snap TS is als jij een relatie hebt, je kennelijk niet overlegt over het nemen van twee hondjes?
Ik weet niet of er in dat geval sprake is van egoisme van je vriend.

dancertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 11:06

vind hem inderdaad ook wat egoistisch en goof ze woonden apart want hij wou niet samenwonen dus dan vind ik dat je zelf mag bepalen wat je in huis haalt

Karen1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 11:07

Vreemde situatie. Ik zou het ook uitmaken vanwege het niet willen samenwonen op het laatste moment en omdat hij geen zin heeft om naar jou toe te komen...

Over de honden, ik ben zelf ook niet zo'n hondenfan en zou zelf ook niet willen samenwonen met honden ( denk ik, situatie is niet aan de orde). Maar in dit geval lijkt het voor beide een beetje een excuus te zijn voor ruzie, en lijkt het alsof jullie relatie op zn einde loopt?

Sterkte met je keuze!

Ma_ris_ka

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 11:07

Steentje schreef:
Is het dan zo volstrekt krankzinnig dat ik twee hondjes verkies boven hem?
Met de periode dat ik beide in mijn leven heb, in het achterhoofd?

Ik denk ook niet zozeer dat je de hondjes boven hem verkiest.. Het lijkt me meer het punt dat hij van je verlangt dat je kiest.. Dat is echt not done en behoorlijk kansloos. Als hij van je houdt dan gunt hij het je lijkt me.. Hij is degene dat niet in jouw gezelschap wilde wonen. Nou, nogal logisch dat je dan zelf gaat beslissen wat je wel of niet in huis haalt.

Het ging mij puur om het principe denk ik.. Het feit dat iemand me ergens toe wil dwingen (in jouw geval dus dwingen te kiezen) zou voor mij de druppel zijn. Wanneer mijn vriend nu van mij zou vragen; het paard moet weg of ik ga weg.. Dan zeg ik; 'vergeet je niet de deur achter je dicht te doen' :+

Ik hou niet meer van mijn paard dan van hem, maar om het principe dat hij iets wat zo belangrijk voor me is uit mijn leven wil halen.. dat zou mij dan zeggen dat hij niet de persoon voor mij is.. Zou liever met iemand samen zijn die je wel alles gunt wat jou gelukkig maakt (tot op zekere en vooral redelijke hoogte dan :P). Maar zo lopen rellen over twee hondjes.. Niet bereid zijn om de relatie een stapje verder te zetten (en gewoon vies afhaken).. Nee, ik zou er geen toekomst meer in zien..

Maar zoals altijd; makkelijker gezegd dan gedaan, want er komen een hoop gevoelens bij kijken natuurlijk!! Veel succes en sterkte ermee TS!!

Vienna2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 11:09

Wat een rare vriend heb jij zeg! Belachelijk hoe hij tegen je doet...
Al vind ik wel, dat je hier ergens consesies in moet maken.,

PortRoyal

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 11:11

Weg met die sukkel,het gaat hem echt niet om die hondjes,hij loopt gewoon te zieken. Met zo'n gozer heb je geen toekomst,zonder hondjes ook niet,dan zoekt hij wel weer iets anders..Hoe vaak wil je gekwetst worden? Ga op stap en zoek een LEUKE vent! :j

Narya

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 11:14

Goof schreef:
Miracle_ schreef:

Ik geef je 100% gelijk.

Wat ik niet zo goed snap TS is als jij een relatie hebt, je kennelijk niet overlegt over het nemen van twee hondjes?
Ik weet niet of er in dat geval sprake is van egoisme van je vriend.

Daar ben ik het wel een beetje mee eens. Ik kan mij namelijk heel goed verplaatsen in jouw vriend in dit geval. Ik vind honden verschrikkelijk en echt niet dat ik met een hond ga samenwonen of dat er een hond in mijn huis komt als hij op bezoek komt. Als je toekomst in deze relatie had gezien, dan had je dit soort dingen toch wel overlegd? :\

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 11:15

Ik vind het overigens niet zo fair dat je iedereen je vriend af laat zeiken ts. Natuurlijk is het niet fair om iemand te laten kiezen tussen een partner of hondjes, maar jij stond ook behoorlijk op je strepen dat je die beesten mee wilt als je weggaat. Ik hoef ook geen honden in mijn huis, ik vind ze ontzettend ranzig en ze kunnnen best af en toe alleen zijn. Bovendien was jij vorige keer degene die drama maakte over dat carnaval, ik denk echt dat jullie elkaar dwars zitten en eens fijn volwassen moeten worden maar wel los van elkaar.

PortRoyal

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 11:19

Nou ik weet niet hoor,hij heeft TS wel rare geintjes geflikt,dat is toch geen liefde?? Zo'n vent,daar ga je toch je leven niet mee delen,hondjes of geen hondjes. Mijn man is ook niet altijd blij met mijn beestenbende,maar hij houdt van mij en gunt me dat,hij weet dat het mij gelukkig maakt..

Mistic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 11:20

Ik ben het opzich wel eens over het feit dat er niet nagedacht is over de honden in huis nemen. Daarnaast snap ik niet waarom je niet een keertje de honden alleen kan laten en sinterklaas te vieren bij jouw vriend. Je gebruikt de honden nu een klein beetje als chantagemiddel. Ik kom, maar dan wel alleen als ........

Het lijkt mij dat jezelf de relatie niet meer ziet zitten. Hou dan de eer aan jezelf en kies voor jou en de honden.

Dat jouw vriend je voor de keuze stelt is niet netjes. Al geeft het wel aan hoe jullie relatie momenteel is.

CouCou

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 11:27

Heb niet alle reacties gelezen, maar volgens mij is hier de basis voor een goede relatie in de toekomst al ver te zoeken.

Ik denk dat jullie relatie gedoemd is te mislukken. Sorry.
En het is al begonnen op het moment dat hij niet wilde gaan samen wonen met je.
Nu met de hondjes, dit gaat denk ik nooit lukken.

Ik denk dat jullie hier afscheid moeten nemen van elkaar en ieders een eigen leven moet leven.
volgens mij doen jullie elkaar alleen maar pijn.

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 11:56

Oei die was bij mij al direct weg. Wat een mafkees. :+

Ik denk dat de hondjes jou de ogen wel openen in deze relatie :)

:(:)

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 12:59

TS woont alleen, vriend wilde niet bij haar wonen en heeft dus NIKS te zeggen over wat TS wel of niet in huis haalt. Het is háár huis.
Dat ze de hondjes niet mee mag nemen, dat is hem volledig goed recht.

Angeliekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 13:06

Ik zeg eruit schoppen die lamzak en een leuke vriend zoeken die net zo gek is op dieren als dat jij bent. Die zal dan tenminste snappen dat dieren een verantwoordelijkheid meebrengen en het helemaal niet erg vinden!

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 13:11

Buiten het feit dat jouw vriend niet de mijne is en ik hem behoorlijk grof vind vind ik ook wel ergens dat het jouw fout is.

Jullie hebben een relatie voordat de hondjes er waren.
Ging dit niet in overleg?

Bedoel ik woon ook niet samen maar ik heb wel 4 katten deze alleen gaan dadelijk wel mee toen ik een 2e paard kocht vroeg ik wel wat ie ervan vond.

JPTinkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 13:14

nou als t mijn vriend was geweest dan was t allang uit geweest toen hij ineens niet meer wou samen wonen
wou dat mijn ex dat gedaan had , die kocht eerst een huis met mij samen om t 3 maanden later uit te maken terwijl hij dus al langer van plan was om me te dumpen.

de hondjes zijn er nu eenmaal nadat hij ook gezegd had niet met je te willen gaan samenwonen
nou dumpen die hap als ie er zo over doet

PortRoyal

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 14:30

Angeliekje schreef:
Ik zeg eruit schoppen die lamzak en een leuke vriend zoeken die net zo gek is op dieren als dat jij bent. Die zal dan tenminste snappen dat dieren een verantwoordelijkheid meebrengen en het helemaal niet erg vinden!

_/-\o_