Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Nuage schreef:Wij hebben deze man hier laten komen: http://www.honden-fluisteraar.nl
Ik lig in een deuk om de € 62,50 voor 2,5 uur, had ik meteen gedaan!! Wij hebben voor de bovenstaande trainer ruim 200 euro betaald voor 2 uurtjes. Dus ik vind die ander een koopje!
Overigens was het zeker nuttig, maar totaal niet voldoende tijd om de problemen op te lossen. Ze zijn dus ook niet opgelost.
Sorry maar dat zijn toch geen normale prijzen meer?!
cinn87 schreef:Cesar komt idd ergens april/mei 2012 weer naar NL!
Ik heb zelf het geluk mogen hebben om hem persoonlijk te ontmoeten en een erg leuk gesprek met hem gehad waarbij we heerlijk een hapje hebben gegetenErg aardige man maar ik merkte wel dat ie erg geleefd word door alle mensen om hem heen die best wel veel voor hem bepalen.
Mijn vriend heeft met onze hond 3x in zijn show opgetreden en we zijn voor volgend jaar weer gevraagd![]()
Geloof alleen wel dat de kaarten ontzettend duur zijn
cinn87 schreef:Cesar komt idd ergens april/mei 2012 weer naar NL!
Ik heb zelf het geluk mogen hebben om hem persoonlijk te ontmoeten en een erg leuk gesprek met hem gehad waarbij we heerlijk een hapje hebben gegetenErg aardige man maar ik merkte wel dat ie erg geleefd word door alle mensen om hem heen die best wel veel voor hem bepalen.
Mijn vriend heeft met onze hond 3x in zijn show opgetreden en we zijn voor volgend jaar weer gevraagd![]()
Greetje61 schreef:cinn87 schreef:Cesar komt idd ergens april/mei 2012 weer naar NL!
Oh zijn jullie dat met de Staff? Dan heb ik jullie ook backstage gezien! Leuke hond hebben jullie! Ik heb Cesar ook persoonlijk ontmoet, eerst in Engeland, een week lang ben ik met zijn tourbus meegeweest en in mei dit jaar weer een aantal dagen. Geweldige ervaringen zijn dat geweest.
Wat betreft de prijzen voor de kaartjes ... ik heb daar op Hyves ook al een hele discussie over gehad ... het goedkoopste kaarte is 42,90 .... ik vindt dat niet deur, ik heb de prijs vergeleken met andere artiesten die ergens optreden en sommige zijn veel duurder. Dus dat valt best mee hoor.
Greet
Marloes__ schreef:melissa256 schreef:ik heb het levende bewijs in huis gehad die echt wel elke keer hogerop in de rangorde wilde staan, boven de andere honden en boven mijn ouders en mij. Hij walste ook vaak over mijn ouders heen alleen bij mij lukte dat niet omdat ik altijd dat "gevecht" ben blijven aangaan en me ouders hadden dan altijd zoiets van laat maar want hij geeft toch nooit op, hij blijft toch altijd proberen. Ik gaf hem ook altijd als laatste een beloning of zijn eten, liet hem als laatste uit. Bij mij kwam hij pas achter de andere honden omdat hij er ook als laatste bijkwam. Wij hadden ook voor hem een loopband gekocht om toch zijn extra energie kwijt te kunnen en wat vond hij dat leuk zeg !! hij was er nooit met geen mogelijkheid af te krijgen. dus dat is een hele goede tip geweest van cm
briitje schreef:Jaa! Ik ben groot Cesar Milan fan! Heb respect ervoor hoe hij sommige dingen bereikt, en vind het dan ook zeer jammer dat hij niet in NL cursussen of bijeenkomingen geeft.
Dus mijn vraag: Is er in NL een gedragstrainer (mag ik hem zo noemen?) die het zelfde werkt en het zelfde beeld heeft als Cesar.
Mensen hier ervaring mee? Ben zeer benieuwd!
sunny_l0ve schreef:Het wil ook niet zeggen dat als je de loopband gebruikt verder geen andere dingen doet. Ik vind het juist goed, zo heeft een hond met teveel energie een uitlaatklep waar die zich volledig op moet concentreren en niet afgeleid kan raken.
Het is niet voor alle honden nodig, maar ik zie er de schade niet van in als je het op de juiste manier doet. Als je ook alleen de loopband gebruikt is het niet goed, ik vind dat je daarnaast ook activiteiten moet ondernemen met je hond.
cinn87 schreef:Jah met die staff idd! Wat toevallig zeg! Welke hond waren jullie? Kleine wereld hè![]()
Ow ik dacht dat die kaarten erg duur waren. Maar zie je wel wat dan voor die prijs want vind de NMH erg groot ondanks datzelfde van die grote schermen op het podium hadden.
Incl. ijsberen op tv
Is op de momenten van uitvallen erg moeilijk te corrigeren en heeft hierbij ooit mijn man gebeten in zijn bovenbeen. En het gaat hier om een rottweiler 
Ze is héééél moeilijk te corrigeren want alles is leuk, ALLES!
Want Mila gaat wél zitten als ze eten krijgt en wacht met eten totdat ze toestemming krijgt. Maar voor de rest valt ze erg onder de omschrijving
Pas als we gaan lopen of als we visite krijgen (hond 2 bespringt rustig mijn oma
) steken de problemen de kop op. Overigens zijn beiden niet agressief naar andere honden, in tegendeel zelfs. Wat ik wel heel graag aan Cesar zou willen vragen is wat ik moet doen als ze allebei gaan liggen zodra we een hond naderen. Dit doen ze namelijk allebei en ik kom geen meter meer vooruit. Maar helaas is de hond in kwestie dan rustig nog 100 meter verwijderd
Nuage schreef:Ja als ik het zo opschrijf klinkt het nogal dramatisch, maar in de praktijk heb ik 22 uur per dag gewoon te maken met in totaal bijna 60kg slapende, stinkende honden hierPas als we gaan lopen of als we visite krijgen (hond 2 bespringt rustig mijn oma
) steken de problemen de kop op. Overigens zijn beiden niet agressief naar andere honden, in tegendeel zelfs. Wat ik wel heel graag aan Cesar zou willen vragen is wat ik moet doen als ze allebei gaan liggen zodra we een hond naderen. Dit doen ze namelijk allebei en ik kom geen meter meer vooruit. Maar helaas is de hond in kwestie dan rustig nog 100 meter verwijderd
![]()
De trainer die we hadden ingehuurd http://www.honden-fluisteraar.nl zei dat ik het niet moest toestaan en door moest lopen. Toch vind ik het aan de andere kant een hele fijne manier van "voorstellen" want wij komen zo totaal niet bedreigend over. Ik weet niet of ik me daarmee moet bemoeien en daardoor mijn honden mogelijk kwetsbaarder maak.
En is je hond kwetsbaar als je wel doorloopt dan? Nuage schreef:Nee ze gaan helemaal plat liggen, inclusief hoofd op de grond. Dus het is onderdanig. Als we gewoon doorlopen dan kom je dus als hond zelfverzekerd aanlopen en zeker omdat ze samen zijn kan dat een reactie bij de andere hond oproepen als deze zich bedreigd voelt. Of althans, dat is dus mijn theorie.
?
Het lijkt me ge-wel-dig! Maar ik krijg dat niet voor elkaar iig.