Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

, hoort ong 45 te wegen) en zij krijgt 2x per dag een half bakje smuldier. Maar onze andere am. bulldog teef van 35 kg krijgt een heel bakje.
Magrathea schreef:Ik volg ook even, ben me er ook een beetje op aan het oriënteren
Wat ik me afvraag, kan je ook bijvoorbeeld één maaltijd per week vervangen door vlees? Want helemaal overstappen wordt wel erg prijzig denk iken ze doet het op deze brokken prima dus dat is het probleem niet.
@ Machie, waarom wil je per se niet dat je hond rijst krijgt? Voor zover ik weet is het goed voor de darmen, en als je hond het lekker vind kan het nog zo tegennatuurlijk zijn maar dat je hond lekker kan eten lijkt me toch het belangrijkste
Over die burgers heb ik nog een grappig verhaal.. Een kennis van me kocht vaak van die hamburgers voor de hond, als traktatie. Nu wilde haar vriend een keer 's avonds hamburgers maken.. En na het opeten klaagde hij dat ze zo flauwtjes waren, dat ze dat merk maar niet meer moest kopen.. Nou je raad het al, hij had die hondenburgers op zitten eten

keshia schreef:ook valt het me op, dat onze hond maar de helft drinkt van wat ze normaal drinkt...
had sowieso al het idee dat de brokken erge dorste opwekken... maar lijkt nu echt weg te zijn!