Ik heb het ook weleens, maar hier gaat dat makkelijk op (zeker als de honden ook mee willen snoepen, dan red ik het niet met 1 pakje
). Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
).

Elke avond haal ik een plak eruit, leg het in de koelkast en volgende ochtend is het ontdooit.F_Orumster schreef:Kun je ze ook gewoon rauwe kipkluifjes, vleugeltjes enzo geven wat voor menselijke consumptie is? (uiteraard ongemarineerd enzo). Want das goedkoper dan carnibest?

Ik heb het een keer geprobeerd omdat dat het enige was wat ze hadden liggen in de super en ik toch wel erg nieuwschierig was wat ze van vers zouden vinden, wist ik veel... De katten probeerden het te begraven alof het een drol was is de kattenbak.
Heb het maar aan een collega gegeven die een hond heeft. F_Orumster schreef:Kun je ze ook gewoon rauwe kipkluifjes, vleugeltjes enzo geven wat voor menselijke consumptie is? (uiteraard ongemarineerd enzo). Want das goedkoper dan carnibest?
Quellian schreef:F_Orumster schreef:Kun je ze ook gewoon rauwe kipkluifjes, vleugeltjes enzo geven wat voor menselijke consumptie is? (uiteraard ongemarineerd enzo). Want das goedkoper dan carnibest?
Yup, zolang je het maar rauw geeft
Hier krijgen ze dat ook! Als er kip in de C1000 tegen datum is (en dus flink afgeprijsd), dan neem ik het mee voor de katten.

Vienna2007 schreef:Quellian schreef:Yup, zolang je het maar rauw geeft
Hier krijgen ze dat ook! Als er kip in de C1000 tegen datum is (en dus flink afgeprijsd), dan neem ik het mee voor de katten.
Oja? Dat wist ik niet, dus dan kun je gewoon die bleke billen kippenkluifjes kopen, van bot ontdoen en aan ze geven?
Wow, tip van de dag.

Erg handig als het een onderdeel van je menu is.