Bij deze dan ook onze kat (nouja, poes moet ik eigenlijk zeggen)

Suus - Britse Korthaar x Pers - 10 jaar - Bitch, koningin, ontzettend lui

Favoriete standje: ondersteboven

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
showteam schreef:Even gegraven en een oude foto gevonden van Brucie zn paps! Als jullie suggesties hebben van wat voor bloed hier allemaal in kan zitten hoor ik het graaghij heeft fel blauwe ogen en brengt af en toe een half langharige kitten voort. Degene van wie hem gekocht hebben zeiden dat hij een perzische moeder had, maar dit weten wij dus niet zeker
princesmax schreef:knuffeldier schreef:Ik weet niet wat voor kruising ik heb. De meningen zijn er over verdeeld. De ene zegt kruising noorseboskat, de ander zegt kruising maincoon. Hij is is vrij groot, maar wel heel rank. Iedereen zegt altijd dat ie zo dik is, maar dat is voornamelijk haar. Hij weegt (maar) 4.3 kilo.
Ik heb hem uit een opvang gehaald toen hij een jaar of 1,5 was. Het heeft wat tijd gekost, maar hij is van een bang wezeltje veranderd in een levensechte knuffelbeer.Die het liefst 24 uur per dag aan je vast geplakt zit.
]
Heet hij toevallig murphy? of was dit zijn naam op de opvang? Wij hebben er ooit een in de opvang gehad die lijkt er ontzettend veel op, prachtige kater maar ook super bang is uiteindelijk wel geplaatst bij iemand.
Meissieline schreef:Ik heb ook een ontzettend leuke kruising!
Haar [***] was een Turks zwerfkatje meegenomen door mijn buren, en haar vader.. Ja, dat weet niemand![]()
Helaas heeft mijn buurvrouw toen de kittens een week of 6 waren de moederkat per ongeluk dood gereden.
Doedel heb ik uiteindelijk gekregen van mijn buurvrouw omdat ik zo'n goede band met haar heb![]()
Inmiddels is ze 2,5 en een echte Queen wat niet altijd gewaardeerd door mijn vriend, ook is het een echte prater![]()
Lang genoeg verhaal, hier de foto's
Kleine Doedel, hier een week of 6
[im g]https://lh6.googleusercontent.com/-tgVO6QHhods/TspvOaB6lCI/AAAAAAAAAHQ/bVWGzn4X7YE/s576/digi%252520camera%252520027.jpg[/img]
En hier een standje waarin ze graag ligt
[i mg]https://lh4.googleusercontent.com/-S_rEesDGDWI/TnjZJXbGfYI/AAAAAAAAAB8/vwITt-ztFSg/s500/doedel.jpg[/img]
hestejente schreef:O wat een leuk topic, en wat een prachtige katten!
Ik heb ook kruisingen, alleen zou ik echt niet weten wat voor. Eentje lijkt mij een theemuts x vanalles en de ander is ook een HTK maar dan met een scheut oosters (oosterse kop, kokervormig lichaam, aardig vocaal)
_maaike_D schreef:hestejente schreef:(oosterse kop, kokervormig lichaam, aardig vocaal
is dat een kenmerk van katten met oosters bloed?
rockwitch schreef:Heeft iemand enig idee wat er in Cash zou kunnen zitten? Ben toch wel benieuwd wat andere mensen ervan denken.