Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cyruss_ schreef:Jeetje wat ziek! Hoe haal je het in je hoofd om zoiets misselijks te doen bij andermans huisdieren.. Kan daar zo kwaad van worden. Is er een mogelijkheid dat je aangifte kan doen of iets? Zodat er wat tegen de dader gedaan kan worden? Sterkte
priscilla schreef:Wat een enorme K streek!! Ik wil jullie beiden veel sterkte wensen met dit verlies!! Helaas hoor je dit vaker en is dit de reden dat ik de tussendoor altijd dicht heb zitten.
hanny_jelke schreef:priscilla schreef:Wat een enorme K streek!! Ik wil jullie beiden veel sterkte wensen met dit verlies!! Helaas hoor je dit vaker en is dit de reden dat ik de tussendoor altijd dicht heb zitten.
ja king komt ook niet meer in de gang als wij er niet zijn.
het zelfde geld voor de hond. maar die kwam daar al niet. omdat die s'nachts alleen in de huis kamer mag.
heb haar net begraven en er roze en witte roze bij gelegt.
wil nog een gedenks plaat maken.
nu staat er een hout plankje om te weten dat ze daar ligt
Mist schreef:TS en Hanne heel veel sterkte met het verlies...
Even voor alle zekerheid aan de mensen die dit lezen. Mocht je ooit verdenken dat je kat/hond vergiftigd is (en je weet dus niet waardoor) Vitamine K injectie kan ze redden als je er vroeg genoeg bij bent.
"gelukkig" wist ik dit door asiel ervaring...maar de bouvier van mijn ouders is ook op deze manier vergiftigd (althans poging tot; hij is afgericht om geen vreemde dingen te eten, maar heeft er ws alleen aan gelikt- wat zijn redding was- hij is wel ernstig ziek geweest) ondertussen werd er ingebroken in mijn ouders huis om de sleutels van de nwe mercedes te bemachtigen.
IMJ schreef:Oh wat walgelijk! Onbegrijpelijk!
Woest kan ik worden van dit soort praktijken..
Sterkte joh! Jullie allebei!
Er bestaan zakken die je onder je brievenbus hangt. Belachelijk dat we het hierover hebben maar goed, voor je eigen gemoedsrust is zo'n zak misschien fijn. Hij vangt alles op dat door de brievenbus gegooid wordt.
Of idd ding dichttimmeren en buiten een brievenbus ophangen.
hanny_jelke schreef:ja we zijn hier nog druk aan het discuseren over buiten brievenbus (wat ik wil)
of een afsluitbare opvang bak (wat mij man wil omdat verder niemand in de straat een buiten brieven bus heeft)
tot die tijd zorg ik dat me anderen dieren niet meer in de gang kunnen komen.