Kat gedraagt zich zeer beledigd.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

winnie03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 14:46

Dat is serieus een programma op animal planet ja :D

Wordt gepresenteerd door deze knappe verschijning :')
Afbeelding

Anoniem

Re: Kat gedraagt zich zeer beledigd.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 14:53

_O-

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 15:05

wat een kat heb jij zeg hahaha geen tips, ik heb mijn kat van de boerderij gehaald. Die springt igg nooit op het aanrecht geluk denk ik :+

Maar ik geloof wel dat katten onder de indruk kunnen zijn :j mijn kater heeft toen hij jong was 1 keer mijn kanaries aangevlogen kooi lag op de grond arme birdies van streek, ik heb hem niet eens flink op zijn falie gegeven, maar heb hem opgepakt en buiten gezet en hem heel de dag genegeert. Mjn kat is echt mijn maatje ik was toen werkloos :+ en ik heb echt weken lang alleen met met kat gespeeld en gedaan we gingen samen buiten de hort op hahaha a fijn hij is echt mijn kat en op de een of andere manier heeft dat zo'n indruk op hem gemaakt. Ik kan een vogel naast hem zetten en hij geeft geen ene kick

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 16:44

winnie03 schreef:
Dat is serieus een programma op animal planet ja :D

Wordt gepresenteerd door deze knappe verschijning :')
Afbeelding

En vent die beweert dat een kat perse overal moet mogen komen waar hij/zij wil, neem ik niet serieus :').

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 13:21

Dat zegt ie gewoon omdat hij er ook geen oplossing voor weet _O-

ZusJacobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 13:25

Nageltjes kort wieken en met de plantenspuit blijven spuiten tot hij reageert! Volgens mij ben je veel te lief geweest! Katten mogen met eten geen eens in de buurt komen (zelfde regels als voor de hond), reageren als je ze bij de naam noemt (zo hebben we er een die telkens op het aanrecht loopt, zeg je AZUL hup eraf :D ). Maar ik ben streng voor ze.. :')

Apostrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 16:22

kirri schreef:
wat een kat heb jij zeg hahaha geen tips, ik heb mijn kat van de boerderij gehaald. Die springt igg nooit op het aanrecht geluk denk ik :+
mijn ex-boerderijkat is nogal snel gestresst van bezoek en kan goed afstanden/hoogtes inschatten + heeft prima ontwikkelde achterpootjes. Ik woon in een soort van euhm.. hoe leg ik dat uit.. drive-in woning komt er het dichtst bij denk ik zo: beneden voordeur, 1e verdieping de woonkamer. Als ik nu op de BG de voordeur open doe en hij hoort onbekende stemmen vind ik 'm boven vaak terug achter m'n strijkijzer en blender OP het (bovenste) keukenkastje. Via de verwarming kan ie die hoogte precies halen. Vanaf die plek gaat ie dan tussen de spullen door zitten kijken of het bezoek zich verdacht gedraagt of niet :+