Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wendy_Komen schreef:Het leed dat teven heet
Schrik niet van de foto's van de vulva. Zijn volkomen normaal qua grote.
Nog een notitie, mocht je willen gaan fokken, en het echt goed willen doen, en voor het ras. Laat dan een MRI maken van haar hoofd, en een hartecho van het hart. En enkel een reu gebruiken die ook zowel een MRI als hartecho heeft gehad. En waarvan alle test natuurlijk goed zijn gevonden. Zonder die tests, en zonder goede uitslagen daarvan is het onverantwoord om te gaan fokken.
gelukzoeker schreef:Wendy_Komen schreef:Het leed dat teven heet
Schrik niet van de foto's van de vulva. Zijn volkomen normaal qua grote.
Nog een notitie, mocht je willen gaan fokken, en het echt goed willen doen, en voor het ras. Laat dan een MRI maken van haar hoofd, en een hartecho van het hart. En enkel een reu gebruiken die ook zowel een MRI als hartecho heeft gehad. En waarvan alle test natuurlijk goed zijn gevonden. Zonder die tests, en zonder goede uitslagen daarvan is het onverantwoord om te gaan fokken.
Ja dat is idd wat wij gaan doen als we besluiten een nestje bij haar te doen.. Maar wij zijn niet van plan met haar door te fokken!
Tis alleen maar om het 1 keer te doen. 1 keer meemaken..
Moll schreef:Me telefoon maakt er rare woorden van, maar vraag, wat is de meerwaarde van het nest wat je wil fokken? Wat is de toevoeging voor het ras en zijn populatie?
Kayila schreef:Gelukszoeker, erg fijn te horen dat je ondanks dat je mischien maar 1 nestje wilt je toch alles op alles zeker wilt weten dat je gezonde dieren fokt en geen cavaliers met een schedel probleem en constante pijn, petje af!
Wat ik dan wel weer bizar vind is dat je zomaar zonder ook maar 1 test te doen op een telefoontje en gesprekje zomaar anti biotica wilt geven aan je hond....
Als je hond ziek is of je denkt dat er iets niet goed is mag ik hopen dat elk zichzelf respecterende dieren eigenaar naar een DA gaat, het laat onderzoeken en dan pas besluit er wel of niet medicatie in te stoppen....
Je weet nog niet eens zeker of er wel of niet een ontsteking is, je laat je door mensen die je niet kent op bokt adviseren en nu doe je er dus niets mee? Wat als ze wel een ontsteking heeft maar geen pus nog...wat als ze dit pas later laat zien en er dan al te slecht aan toe is?
Sorry ik begrijp dit niet....