!In mijn ogen gebeurt het veel te veel en deze twee worden ook aan hun lot over gelaten. In mijn ogen niet terecht, maar de dieren kunnen er niks voor helaas
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Winddancer schreef:Waarom een kat niet buiten laten? Je houd je paard toch ook niet binnen in een stal?
Ik vind het heerlijk om mijn paarden buiten in de wei te zien en zij vinden het ook heerlijk!
Ben ik wel benieuwd naar de meerwaarde om ze binnen te houden
Vjestagirl schreef:Winddancer schreef:Waarom een kat niet buiten laten? Je houd je paard toch ook niet binnen in een stal?
Ik vind het heerlijk om mijn paarden buiten in de wei te zien en zij vinden het ook heerlijk!
Maar paarden houd je wel binnen in een weiland

Angeliekje schreef:Ik zou ze naar het asiel brengen als je ze niet binnen kan houden. Kittens hebben over het algemeen sneller een thuis gevonden dan de oudere katten. Ik heb nu zelf sinds een maand ongeveer een kitten uit het asiel, en ik weet dat kittens praktisch altijd geplaatst worden.
Ikzelf zou nooit mijn katten buiten laten (alleen achtertuin onder toezicht), en dan vooral niet op zo'n jonge leeftijd.

Vjestagirl schreef:Winddancer schreef:Waarom een kat niet buiten laten? Je houd je paard toch ook niet binnen in een stal?
Maar paarden houd je wel binnen in een weiland

.Vjestagirl schreef:Hahaha maar door een stuk land af te zetten voorkom je wel dat ze aangevallen of vergiftigd worden, dat ze andere mensen tot last zijn, dat ze gedekt worden door vreemde hengsten etc... En om al die redenen houden mensen hun katten ook binnen. Die van mijn komt ook gewoon buiten hoor, maar k snap de argumenten wel
) worden ze eerst gecastreerd voordat ze naar buiten gaan. Winddancer schreef:Dankje!
In mijn ogen gebeurt het veel te veel en deze twee worden ook aan hun lot over gelaten. In mijn ogen niet terecht, maar de dieren kunnen er niks voor helaas
Ik zou ze niet naar een asiel doen, kittens worden inderdaad het snelste geplaatst maar hebben ook de minste weerstand en worden dus sneller ziek in een asiel.
Oftewel ze krijgen alsnog het doodvonnis
Mossel schreef:Ze heeft al besloten het niet te doenOftewel ze krijgen alsnog het doodvonnis
Mist schreef:Mossel schreef:Ze heeft al besloten het niet te doenOftewel ze krijgen alsnog het doodvonnis
ken jij de situatie dan ? vind het een beetje rare uitspraak voor iemand die in zijn profiel heeft staan dat ze medewerker asiel is. Ben ik ook al jaren (20+ jaar) het is elk jaar weer zweten maar inslapen van kittens hebben wij nog nooit aan gedaan.
Bij ons wordt ook geen enkel dier onnodig ingeslapen, dus misschien even nadenken en lezen voor je iets neer zet