Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
fjordowner18 schreef:jou hond waarschuwt tenminste jij weet dit gedrag en waarschijnlijk heb jezelf geen kinderen...
Ik tilde hem op en hij bleef de kip vasthouden, gelukkig kreeg ik de kip los, maar deze had helemaal niets.
Thirty schreef:Je hond is niet gevaarlijk, maar heeft pijn. En dat ie een hond heeft gebeten betekend niet dat ie een mens of kind zal bijten. *gaat verder met praten tegen een muur* Neem alsjeblieft geen hond meer. Je hebt geen idee waar je over praat.
Thirty schreef:Je hond is niet gevaarlijk, maar heeft pijn. En dat ie een hond heeft gebeten betekend niet dat ie een mens of kind zal bijten. *gaat verder met praten tegen een muur* Neem alsjeblieft geen hond meer. Je hebt geen idee waar je over praat.
fjordowner18 schreef:en thirty, als ji daadwerkelijk meent dat je hem wil hebben en je bent bereid om een briefje te tekenen dat je van alles op de hoogte bent en de risico's en verantwoordelijkheid op je neemt kom ik hem vanavond nog brengen. maar wil het niet weten als hij per ongeluk je kleine meid dood heeft gebeten of andere....
fjordowner18 schreef:Thirty schreef:Gelukkig zijn er middelen tegen pijn, en ondersteunende supplementen.
tja maar wie zegt dat pijnbestrijding geen andere reactie's oproept, b.v. maagproblemen.....
Wilawander schreef:Ja kan HD honden zeker zo van de foto te beoordelen qua speiren en supplementen heel goed opbouwen dat belasting helemaal geen probleem hoeft te zijn. Pijnstilling is zeker niet aan te raden. Deze hebben zoveel bijwerkingen. Vooral bij duitse herders treedt snel maagproblemen op.
fjordowner18 schreef:Bedenk dat een hond die een gevaar is voor andere honden ook gevaarlijk is voor kinderen. Dit geldt niet alleen voor kinderen onder de vijf jaar, maar voor alle kinderen die nog niet sprekend op een volwassen mens lijken – dus alle kinderen jonger dan ongeveer veertien tot vijftien jaar oud.
en dan vooral dit stukje voor de betweters onder ons
echt, wat een onzin zeg.
en niet iedereen is het met de werkwijze van gaus eens maar ik denk wel dat hij goed weet waar hij over praat. aangezien ze daar ook hulphonden en dergelijke trainen. fjordowner18 schreef:tja maar wie zegt dat pijnbestrijding geen andere reactie's oproept, b.v. maagproblemen.....
fjordowner18 schreef:Bedenk dat een hond die een gevaar is voor andere honden ook gevaarlijk is voor kinderen. Dit geldt niet alleen voor kinderen onder de vijf jaar, maar voor alle kinderen die nog niet sprekend op een volwassen mens lijken – dus alle kinderen jonger dan ongeveer veertien tot vijftien jaar oud.
en dan vooral dit stukje voor de betweters onder ons
fjordowner18 schreef:Wilawander schreef:Ja kan HD honden zeker zo van de foto te beoordelen qua speiren en supplementen heel goed opbouwen dat belasting helemaal geen probleem hoeft te zijn. Pijnstilling is zeker niet aan te raden. Deze hebben zoveel bijwerkingen. Vooral bij duitse herders treedt snel maagproblemen op.
tja lezen is kennelijk niet je sterkste punt
fjordowner18 schreef:Thirty schreef:Gelukkig zijn er middelen tegen pijn, en ondersteunende supplementen.
tja maar wie zegt dat pijnbestrijding geen andere reactie's oproept, b.v. maagproblemen.....
fjordowner18 schreef:Thirty schreef:Je hond is niet gevaarlijk, maar heeft pijn. En dat ie een hond heeft gebeten betekend niet dat ie een mens of kind zal bijten. *gaat verder met praten tegen een muur* Neem alsjeblieft geen hond meer. Je hebt geen idee waar je over praat.
ach hou toch op, op dit moment is ze (nog) niet gevaarlijk, maar ze heeft wel veel pijn en van daaruit (waarschijnlijk) ook al gebeten. mijn vader heeft ooit een jonge hond gehad waarvan ook gezegd werd dat hij zo lief was en inderdaad maaaaanden ging het goed, hond luisterde super en speelde met de kinderen, totdat hij op een avond ineens omdraait en mijn vader naar zijn strotvliegt, die kan nog net zijn hand voor zijn keel slaan waardoor de hond gelukkig alleen zijn hand openscheurt, moet ik daarop wachten dan? nee sorry.