Elektrische Halsband..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xBontfire

Re: Elektrische Halsband..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-11 20:53

Okee, maar ik heb geen zin dat ze dadelijk weer beginnen met gemeen doen tegen mij.. ;(

Ja oké ik zal toch eens overleggen voor die schoenen :D

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 20:55

ga zo wie zo dan voor de zwarte speeltjes van kong deze zijn extreem sterk.ik moet zeggen de wubba is ook wel stevig,maar de zwarte rubberen zullen langer mee gaan en dan de grote variant er van,succes met je hondje
dierenfan schreef:
kauw speelgoed (kan gerust opgegeten worden is mij verteld maar of het waar is?)
http://www.zooplus.nl/shop/honden/spel_ ... oed_kauwen

http://www.zooplus.nl/shop/honden/spel_sport/kong
heel veel kong speelgoed

Niet alles van kong is heel stevig en goed voor dit soort honden. Echter op deze site staan ook weer diverse ervaringen erbij.
Bijv. http://www.zooplus.nl/shop/honden/spel_ ... ong/139437 is wel heel stevig maar niet geschikt voor honden om op te knagen. Wel vaak om samen mee te spelen maar dan moet je dus wel zeker weten dat hij samen wil spelen en niet ermee vandoor gaat.

http://www.zooplus.nl/shop/honden/spel_ ... ong/154826
Deze is nog steviger

http://www.zooplus.nl/shop/honden/spel_ ... wen_ringen
diverse leuke speeltouwen

Succes hiermee of je er wat mee doet moet je helemaal zelf weten! Echter dit zijn een paar mogelijkheden om te proberen misschien.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 20:57

xBontfire schreef:
Okee, maar ik heb geen zin dat ze dadelijk weer beginnen met gemeen doen tegen mij.. ;(

Ja oké ik zal toch eens overleggen voor die schoenen :D

Het kan vanalles zijn hé, die schoenen was gewoon mijn aller eerste idee. Maar er zijn vast wel meer dingen te vinden die niet zoveel geld hoeven te kosten en die wel leuk zijn voor de hond...

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 21:13

schoenen zou ik niet doen. Als ze al een band willen nemen tegen blaffen dan weet ik niet wat jullie gaan doen met hem als hij het verschil niet meer weet tussen zijn eigen knaag schoenen en jullie schoenen!! Sommige gedragsdingen moet je niet afwachten maar gewoon voorkomen ;)

En de meeste speeltjes zijn goedkoper dan een stel schoenen. Zeker die flostouwen bij zooplus!

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 21:15

koop een theedoek bij de zeeman leg hier knopen in.mijn honden zijn gek op doekjes

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 21:52

keona schreef:
koop een theedoek bij de zeeman leg hier knopen in.mijn honden zijn gek op doekjes

Ja dat vind ik wel een goede tip! Zeker met knopen e.d. erin is goed sterk ook en super om op te sabbelen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 20:12

Een theedoek! Dat is handig! :))
TS; als je ouders het niet willen.. is er vaak weinig aan te doen :D

One_Love

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 20:17

Ts: Heb je een oude spijkerbroek? Zoja knip de pijpen eraf en maak er knopen in. Vinden ze prachtig en gaat niet snel kapot. Speeltjes van kong zijn duur maar op de markt goedkoper en je hebt er garantie op!

One_Love

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 20:17

keona schreef:

theedoeken zijn binnen 1 minuut kapot hier. Spijkerbroek doen ze een paar weken mee

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 22:15

Blafband echt geen nut gehad hier.
Mijn husky kickte erop op een 1 of andere manier.
ik had hem te leen gekregen van 2 mensen die achter me woonde ook met 2 husky's , de man woonde eerst boven een winkel waar gejank onacceptabel is .
Blafhand hielp zijn husky wel, maar mijn Djaga echt niet.

Enige wat hem hielp, was een hondenvriendje erbij.
Mijn ex heeft het eigenlijk een beetje 'verziekt' dat Djaga niet alleen kan zijn.
We hebben Djaga niet als pup dus puppycursus werd hem niet , deze oplossing werd me als laatst geadviseerd en heeft dus geen zin gehad.

Nu de jouwe nog zo jong is ,probeer andere dingen :)

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 22:22

garantie dat was,is nu niet meer
One_Love schreef:
Ts: Heb je een oude spijkerbroek? Zoja knip de pijpen eraf en maak er knopen in. Vinden ze prachtig en gaat niet snel kapot. Speeltjes van kong zijn duur maar op de markt goedkoper en je hebt er garantie op!

LecyTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 11:59

speeltjes zijn leuk, maar ik heb een hele tas vol speeltjes, maar niemand die er echt mee speelt.
Ik koop bij de slager mergpijpjes... Dat is goed voor hun tanden, doen ze even mee ( werkt belonend omdat ze uiteraard het merg krijgen) en daarna spelen ze er nog heel erg lang mee en knagen ze eraan totdat het bot bijna versleten en op is. Doordat ze het binnen een dag of twee leeg hebben is het niet vies om in huis te hebben en daarna gewoon het bot weggooien als ze er niet meer naar omkijken. Kost je 50ct zo een ding. Buiten dat hebben ze bij mij ook altijd kauwstaven. Ik probeer altijd "speeltjes" te hebben die belonend werken, omdat ze dan zichzelf er lang mee bezig kunnen houden. Plus het is puur goed voor hun gebit.
voor een zak met 20 staven betaal je geloof ik 15 euro. Dus dat valt ook wel mee.
TS, ik zou je aanraden om een boek van Cesar Millan te lezen. Je hoeft zijn theorie niet te volgen, maar het geeft je wel een goede inzicht dat je een situatie vanuit een hond zijn perspectief moet bekijken. Het klinkt namelijk dat jouw hond gewoon waaks is en dan zou je hem gaan straffen voor zijn natuurlijke gedrag. Jij bent niet de enigste die dit meemaakt met zn hond en vele voor je hebben het ook kunnen oplossen zonder een e-halsband...