Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Annettu_ schreef:Wilawander schreef:Wij behandleen in de praktijk honden met een hernia's naast de normale middelen met Traumeel. waar we zeer goede ervaringen mee hebben gemaakt.
Daarnaast is warmte zeer belangrijk. Bijvoorbeeld kersenpit kussen, dekentje bij het naar buiten gaan. Niet laten springen als ze weer wat mobieler is. Verder een goede slaapplaats. Bij zooplus hebben ze een speciaal bed in de aanbieding, ideaal voor dit soort problemen zodat ze redelijk pijnvrij kunnen slapen.
Je kan de achterhand met een handdoek onder de buik door ondersteunen maar wel oppassen dat de rug recht blijft en geen rare knikken maakt.
Persoonlijk vindt ik dat je dierenarts een beetje weinig doet en info geeft........ ik zou een second opinion zeker aanraden.
Uhm, Ik vind niet dat je een mening kan stellen als je er niet bij bent geweest want ik heb het hele verhaal hier nog niet eens neer gelegd. Maar bedankt voor de tips. Hij lipt nu op een opgevouwen deken. met daarop nog een deken en onder een deken ook..
Hij ligt nu lekker te slapen van de pijnstiller. Annettu_ schreef:De DA heeft ons genoeg verteld en meegegeven aan informatie. Wij volgen eerst ons DA advies want daar is hij voorHij ligt nu lekker te slapen van de pijnstiller.
ik ben ook erg snel gehecht aan dieren, slechte en goede eigenschap.. Dus ik weet hoe je je nu voelt! Al meerdere dieren verloren, verschrikkelijke momenten... Ik hoop echt dat het goed gaat komen, hoop het echt voor je!! Mijn hond is nu 8 en al dr hele leven bij ons. Moet er echt niet aan denken..... Wens je heel veel sterkte toe
heb naast hem geslapen op de bank. hij probeert rond te scharren maar dat mag niet van ons.
De Golden Retriever van mijn schoonmoeder heeft dat ook gehad. Gelukkig is hij er bovenop gekomen en heeft hij nog een paar jaar geleefd (en aan iets anders dood gegaan). Naast de pijnstillers van de dierenarts kreeg hij Puur Hernia en hij hoefde gelukkig niet geopereerd te worden. Heel veel sterkte met je hondje, hoop dat hij weer snel de oude is. Je voelt je zo hulpeloos als je dier pijn heeft
Hij eet en drinkt als een malle en is super vrolijk !