Ik heb er al 2, anders mocht je hem zo komen brengen, maar dat gaat helaas niet......
Weet niet waar je woont, Gouda is een goed asiel, Zeist ook.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Thirty schreef:Tja je had kunnen beginnen met de adviezen van Yamcha aannemen....
Esther_r20 schreef:Ik vind het heel knap wanneer iemand alsnog zegt dat de hond inderdaad een maatje te groot is. In eerste instantie wilde ze daar niets van weten, maar toch tot inzicht komen dat het wel zo is vind ik heel knap, dan heb je veel voor je dier over.
De hond krijgt zeker wel een goed plekje. Het is een leuk beest, maar wel een type met veel karakter.
Succes met je definitieve besluit en ik denk dat je daar heel goed aan doet!
dierenfan schreef:echt ik zou hem niet naar vorige eigenaar terug doen als het asiel hem op wil nemen. Waarom niet?
En daarnaast geeft ze hem dus ook mee aan iemand die van plan is hem na een week overdag in de garage te laten zitten met 1x uitlaten tussendoor. Misschien zie ik het nu te zwart/wit echter een hond en zeker een dober van 10 maanden 5 dagen in de week in een gemiddelde schuur/garage door te laten brengen is gewoon vreselijk voor het dier.
CharmingS schreef:ze geeft de hond in ieder geval niet meer mee op proef voor de hond zijn welzijn.