Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Maargoed, dat wist je al

passieAppel schreef:Ze wordt morgen opnieuw gedekt
Ik heb al een hokje voor haar klaar
Is het handig om haar caviavoer te geven tijdens de zwangerschap? Voor de extra vitaminen..
passieAppel schreef:Ze wordt morgen opnieuw gedekt
Is het handig om haar caviavoer te geven tijdens de zwangerschap? Voor de extra vitaminen..

_Hessel_ schreef:Sjonge jonge, echt typisch een 13 jarige die zo snel mogelijk schattige baby konijntjes wilt.
Enige wat ik hier over zeg is: arm konijn.
Ga je alsjeblieft eens inlezen over echt fokken, voordat je een konijn naar de klote werkt.
Naja, jij hebt geen last van de zware bevalling die moeder konijn steeds ondergaat, dus waarom nog een eventuele miskraam voorkomen? Het is immers 'maar' een konijn hé.
Laat dat dier gwn bij een gecastreerde ram van haar leven genieten, en niet als productiedier dienen..
pinto_1 schreef:passieAppel schreef:Ze wordt morgen opnieuw gedekt
Je vraagt elke keer om tips voor je konijn, maar denk eens even logisch na. Denk je dan werkelijk dat het "goed" voor je konijn is om een week na haar doodgeboren nestje haar alweer te laten dekken?![]()
Krijg het gevoel dat het jou niet om het konijn gaat, maar om het zo snel mogelijk krijgen van een nestje.
passieAppel schreef:Na alle reacties,
heb ik ingezien dat jullie gelijk hebben.
Ze wordt niet meer gedekt en ik heb tegen de mensen die een konijn verwachten dat ze naar een fokker of asiel moeten gaan. (Asiel probeerde ik aan te dringen)
Jullie hebben gelijk gehad, maar het is niet zo dat ik haar als speelgoed zie
En wees niet bang, er wordt prima voor haar gezorgd.
Jullie hebben gelijk!

passieAppel schreef:pinto_1 schreef:
Je vraagt elke keer om tips voor je konijn, maar denk eens even logisch na. Denk je dan werkelijk dat het "goed" voor je konijn is om een week na haar doodgeboren nestje haar alweer te laten dekken?![]()
Krijg het gevoel dat het jou niet om het konijn gaat, maar om het zo snel mogelijk krijgen van een nestje.
Hoe zou jij het dan doen?