Miepie77 schreef:mijn voordeur zit op 1 hoog, dus zou ze buiten kunnen laten als ik dat wil, maar vind het zelf een eng idee, loopt hier best een drukke weg en ik heb raskatten, dus ze blijven binnen, heb op alle ramen haakjes zitten zodat die net niet ver genoeg openkunnen zodat ze niet uit het raam kunnen gaan hangen, ik heb 2.5 etage dus ze lopen de hele dag door het hele huis, in de zomer mogen ze ook op mn balkon, die heb ik wel afgeschermd zodat ze niet naar de buren kunnen, in het begin bleef ik er continu bij als ze op het balkon mochten nu gaat dat wel goed, als ik van huis ga wil ik wel dat ze binnen zijn, mocht er een naar beneden vallen/springen wil ik wel meteen kunnen reageren. Met een tuin zou je als je een schtutting rondom hebt, er een net over kunnen spannen, zie ik hier ookwel, in het begin zullen ze misschien proberen eruit te komen maar mijn katten legden zich er al snel bij neer dat ze niet naar buiten konden.
Heb je misschien een foto van hoe jij je balkon hebt ''afgeschermd''?
Ik heb afgelopen zaterdag een poesje uitgezocht in het asiel.
Zij komt hoogstwaarschijnlijk over 3 weekjes naar mij toe (ontstoken melkkliertjes en nog steriliseren).
Ik woon ook op 1 hoog en aan een drukke weg. Durf haar dan echt niet naar buiten te laten.
Heb wel een klein balkonnetje die ik wellicht kan afschermen. Maar wil ook wel een beetje zon voor mezelf overhouden straks

hij kwam bij ons toen ik 8 was, en 15 jaar is een lange tijd... maar ik had niet echt een giga klik met hem.