Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Tylermen schreef:cavia en konijn, lijkt mij ook niet handig.
Is hetzelfde als een paard en een schaap of een paard en een ezel, Ze hebben niet dezelfde taal en begrijpen elkaar dus niet zo goed. Of ik zit nu weer verkeerd te denken
Maartje1990 schreef:Tylermen schreef:cavia en konijn, lijkt mij ook niet handig.
Is hetzelfde als een paard en een schaap of een paard en een ezel, Ze hebben niet dezelfde taal en begrijpen elkaar dus niet zo goed. Of ik zit nu weer verkeerd te denken
wat betekend dat dat als konijnlief cavialief helemaal aan 't likken is? wij hebben ook jaren konijnen en cavia's samen gehad. We hadden van beide 2 tot van ieder eentje stierf en we nog 1 caaf en 1 konijn hadden (die uiteindelijk ook 't loodje hebben gelegd)
mirim schreef:Jullie denken toch niet dat ik 40 jaar tegen vechtende konijnen aan zit te kijken???
Ik ( en toentertijd mijn ouders, want ik ben nog niet hoogbejaard) heb het in de veertig jaar een aantal keren geprobeerd met verschillende konijnen.
Geeft niets allemaal....wij zijn gelukkig met onze cavia en konijn.
Overigens begrijp ik niet helemaal hoe je een konijn wat in de schuur staat zou kunnen vergeten te voeren???
Zou je dan wel een konijn nemen?
Citaat:IK scheer niet alles over 1 kam, hoor. Wij hebben al veertig jaar konijnen en het is bij ons nog nooit goed gegaan met meerder konijnen bij elkaar
Maartje1990 schreef:Tylermen schreef:cavia en konijn, lijkt mij ook niet handig.
wat betekend dat dat als konijnlief cavialief helemaal aan 't likken is? wij hebben ook jaren konijnen en cavia's samen gehad. We hadden van beide 2 tot van ieder eentje stierf en we nog 1 caaf en 1 konijn hadden (die uiteindelijk ook 't loodje hebben gelegd)