Probleem met geit - weet iemand een oplossing?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 18:07

RosiePosie schreef:
Helaas heb ik zojuist de DA moeten bellen om Wiske in te laten slapen. Wiske (de oudste, die met de tandproblemen) wil sinds gisteren niet meer eten en drinken. Staan lukt ineens ook niet meer. De DA had al gezegd dat haar pens vermoedelijk het probleem was. Daar heeft Wiske iets voor gehad, maar het heeft niet voldoende geholpen.
Het gaat wel plotseling. Tot gister was ze best opgewekt en levendig, at ook weer beter. Ineens is het voorbij.

Ik vind het moeilijk en jammer, het was de eerste geit die bij ons is geboren, maar het moet. Als we haar nu zouden laten, zou leven lijden worden. Nu ligt ze nog rustig bij de andere, vooral met haar dochter Ziezo is ze close.

Ik zie er tegenop, maar weet dat het zo beter is.

ACH....wat naar! Maar ondanks dat ik jullie niet persoonlijk ken,weet ik voor 100% zeker dat jullie de juiste beslissing hebben genomen!
Blijft altijd een kl*te beslissing! Sterkte meid! Jammer genoeg staan wij als mens eigenlijk veels te vaak voor die beslissing!
Hoop dat je andere oude meiden zich nog even goed blijven voelen!

melanie81

Re: Probleem met geit - weet iemand een oplossing?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 01:20

sterkte met deze beslissing. het blijft moeilijk, maar laten lijden is idd ook geen oplossing.

Hevonen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-11 17:31

Afbeelding

Dit was Wiske op 14 november, alles leek goed. Niet de beste foto, maar toch. Als ik naar die foto kijk kan ik me bijna niet voorstellen dat het ineens zo slecht ging. Voor een oude geit ziet ze er heel behoorlijk uit.

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 21:16

jammer genoeg kan het zo snel gaan inderdaad. Net 2 uur geleden mijn oudste pony moeten laten inslapen. Fancy was al 26 jaar bij mij en vanavond lag ze ineens, dierenarts laten komen en haar lichaam hield er gewoon mee op. 31 is een prachtige leeftijd natuurlijk en ze is heel mooi ingeslapen, maar het blijft ZOOO moeilijk!!!

mooney1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 21:30

Sterkte ermee Aerdenhout1!!!!
Dit moet wel ongelofelijk zwaar voor je zijn.