Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Quellian schreef:Katten oppakken en naar het asiel brengen! Als ze niet willen horen, dan moeten ze maar voelen.
Zij moeten ervoor zorgen dat de katten niet meer in jouw tuin komen, niet jij.

secricible schreef:pff, thirty, ik ben het dus ZO met je eens.
Katten mogen overal scheiten, mijn planten stuk krabben en weet ik wat, maar een hond moet overal aan de lijn en als hij ergens poept moet ik het nog opruimen ook. En mocht mijn hond in mijn EIGEN tuin een kat grijpen, ben ik nog verantwoordelijk ook. Ben zo klaar met die ***beesten overal in ieders tuinen. Ik heb echt niets tegen katten hoor, vind het onwijs leuke dieren, maar ben helemaal klaar met eigenaren die hun verantwoordelijkheid niet nemen.
Een kat in je eigen tuin houden gaat PRIMA. Over je schutting een constructie die naar binnen buigt maken of een stroomdraadje spannen. Een net er over kan ook nog. Kost inderdaad wel wat moeite en wat tijd en helaas weigeren de meeste mensen dat te doen voor hun kat, waar anderen de dupe van zijn. In plaats daar van moeten de eigenaren van tuinen werk gaan verrichten om JOU kat uit HUN tuin te houden. Dat is toch compleet de omgekeerde wereld?
JOU beest, JOU verantwoordelijkheid. Kan er echt kwaad over worden.

Dat is toch niet te geloven? Hoezo IEDEREEN gelukkig? alsof TS gelukkig wordt van alle moeite die dat haar kost, alsof TS happy wordt van een kat/hond terwijl ze die misschien niet eens wil. youngster schreef:TS: Neem een eigen kat.
Haal bij de dierentuin leeuwenstront
Of neem een hond.
Of bestraat je tuin en neem bloembakken. Iedereen gelukkig.
Katten naar het asiel brengen?? Daar ga je de relatie met je buren echt mee verbeteren denk ik
Mas schreef:Dat is inderdaad top Quellian
Nog zoiets, ik zou mijn huisdier niet hele dagen los door de buurt durven laten lopenIk zou toch constant als de dood zijn dat ze worden aangereden of meegenomen, want er lopen zat rare mensen rond.
secricible schreef:ach joh, daar is een hele simpele oplossing voor: de kittens worden gratis aangeboden op MP, haal je toch gewoon een nieuwe?
secricible schreef:grof niet, wel onredelijk.
Ik zou neit eens met een oplossing moeten komen, het is een probleem wat anderen creëren voor mij.
youngster schreef:secricible schreef:grof niet, wel onredelijk.
Ik zou neit eens met een oplossing moeten komen, het is een probleem wat anderen creëren voor mij.
Klopt, maar vaak moet je samen tot een oplossing komen.
En als die mensen het niet zien als hun probleem, is het dus wel jouw probleem en moet jij er ook iets op verzinnen.