Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
pipo schreef:Hee fijn dat je gehandeld heb en ze heb laten ophalen door de kittenopvang! Ik weet wel dat heel veel mensen denken dat er katten genoeg zijn, maar je laat ze niet doodgaan als het niet nodig is. Ik ben blij dat jij in iedergeval aktie heb ondernomen!
cissy schreef:Je hebt het goed gedaan hoor, als moeders er niet voor wil zorgen hebben ze geen enkele kans en nu heb je ze nog een kans gegeven door de kittenopvang te bellen. Super!
Heb je nog bericht gehad van de kittenopvang of ze de nacht goed doorgekomen zijn?
Billy schreef:Heb je wel de goede moeder bij het nest gehad?
Voor hetzelfde waren deze kittens niet van haar maar van een andere kat.
Ook al heeft een moeder niet veel melk, dan nog zie je aan de tepels dat ze anders ijn dan normaal...
Billy schreef:Dus ze zijn binnen geboren, dan zet je ze in de schuur, en dan zet je ze weer binnen en dan vind je het gek dat de moeder ze verstoot?
Ik niet!
Een nest heeft rust nodig, daar moet je niet mee sollen....
Ik had niet goed gelezen, dacht dat ze in de schuur geboren waren en later naar binnen gehaald...

Babsiej schreef:Fijn voor de kittens dat zij in ieder geval goed verzorgd worden.
Maar om nu te zeggen wow wat goed ? nee echt niet.. Iemand anders lost nu het "vuile" werk voor jullie op.
Had je beter kunnen bedenken voor ze zwanger kon worden. Maar nee het was allemaal leuk lief en aardig tot er werk aan te pas kwam, dan snel zorgen dat ze opgehaald worden, nog voordat er 1x fatsoenlijk is gevoerd...
Ik vind het vooral WEER wow van de kittenopvang die dit weer op zich neemt, en WEL elke 2uur de kleintjes wil verzorgen.