Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
zonnebloem18 schreef:Hier staat het ook wel duidelijk omschreven pas op voor de foto: http://www.dierenambulance-rotterdam.nl ... informatie
zonnebloem18 schreef:Dit is niet de regio waar ik voor werk maar ik vermoed dat ze mensen wel even met de neus op de feiten willen drukken.
Want ik die de kadaverbak wekelijks en daar wordt je echt niet blij van.
In de zomer lopen de dieren er zelf zo'n beetje uit en van sommige grote dieren moet je de poten breken om ze een beetje fatsoenlijk erin te krijgen.
AaronYve schreef:zonnebloem18 schreef:Dit is niet de regio waar ik voor werk maar ik vermoed dat ze mensen wel even met de neus op de feiten willen drukken.
In de zomer lopen de dieren er zelf zo'n beetje uit en van sommige grote dieren moet je de poten breken om ze een beetje fatsoenlijk erin te krijgen.
Dat doen ze bij paarden in de ovens ook.
Het is idd raar dat het niet gekoeld wordt

MarvanTom schreef:Hoezo, poten breken? Lijkstijfheid duurt wel ff en in die tussentijd gaan ze de bak toch al in?
Of bedoel je de bevroren exemplaren?
zonnebloem18 schreef:MarvanTom schreef:Hoezo, poten breken? Lijkstijfheid duurt wel ff en in die tussentijd gaan ze de bak toch al in?
Of bedoel je de bevroren exemplaren?
Een kat is na 2 uur al zo stijf al een plank, je moet echt wrikken wil je die nog een beetje in vorm krijgen.
http://www.youtube.com/watch?v=p9-w0XPo ... ure=relmfu
Vanaf 2,30 minuten, deze lag er hooguit anderhalf uur.

zonnebloem18 schreef:Dit is niet de regio waar ik voor werk maar ik vermoed dat ze mensen wel even met de neus op de feiten willen drukken.
We hebben eigenlijk kosten noch moeite gespaard, ondanks dat het geld er ivm verbouwing niet echt was. Nouz was een lid van het gezin, en ik zou er ook bepaald niet blij van worden als mn moeder op een grote hoop de oven in zou gaan. Nee, hier gaat alles naar het crematorium en zo lang ik er bij kan zijn, blijf ik er bij. Mijn beessies worden, ook na hun dood, met alle respect en liefde behandeld. amyz schreef:picobello schreef:Mijn dieren zijn volwaardige gezinsleden. Ook mensen zouden ze van mij niet hoeven begraven/cremeren want ik ga er toch niet langs... Zelf zou ik wel een zeemansgraf willen, laat de vissen mij maar verwerken...
Zo zegt mn vader altijd dat ie bij t grofvuil wil