Katten zijn gewoon niet veilig buiten en anderen hebben er overlast van.
Maar goed, dat is een andere discussie
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

tita schreef:Ik laat mijn dure raskat dus echt niet op straat lopen ik had haar x mee naar het centrum onderweg werd ik constant tegen gehouden ik kon haar zelfs 3x verkopen.
Weet zeker als Nora los komt, dat ze nooit meer thuis komt is sowieso een apart ras.
Ben helemaal eens met Cayenne
Oja langharige Bengalenbestaan niet sorry is kruising maar dat soort katten worden ontzettend vies los

Huertecilla schreef:cp112 schreef:En dat vind ik danw eer zo krom. Een kat hoort nu eenmaal buiten.
....en een kat hoort ook geen lang haar te hebben.
Twee keer krom maakt geen recht maar héél krom
cp112 schreef:Maargoed, je kan niet onderbouwen wat je zegt, je reacties zijn alleen jou 'verzinsels'
ben: zoek het zelf

tita schreef:....en een kat hoort ook geen lang haar te hebben.
Twee keer krom maakt geen recht maar héél krom
En dan steel ik de kroon met een krulletjes kat en te grote oren compleet gemanupileerd geval maar heerlijk geval
Ja klopt het langharige bengaal wordt niet voor niks nergens erkend en ook in Nederland niet echt..kijk maar naar de shows
dierenfan schreef:Anoniem schreef:Als je een goed thuis kan bieden willen ze vaak nog wel wat van de prijs af doen.
http://link.marktplaats.nl/486797528
erg rare advertentie en rare reden. Als die kat echt zo geliefd is doe je die niet weg maar steriliseer je haar en als de kittens terug zijn (ook raar dat die weg zijn) dan zoek je een nieuw thuis voor hun. Hier krijg ik wel een heel raar gevoel bij.....

.
Zou het sneu vinden als ze, omdat ze nog niet direct bij mij terrecht kan, langer in het asiel moet bllijven.cp112 schreef:Ik kan nu direct nog geen kat in huis nemen ivm verhuizing. Maar neem aan dat zo'n prachtige kat vast snel een plekje vindZou het sneu vinden als ze, omdat ze nog niet direct bij mij terrecht kan, langer in het asiel moet bllijven.
Maar bedankt voor het aanbod
. En vasthouden doen ze ook niet aan. Jammer, maar helaas, het is echt een prachtige kat
.