Wilgje2003 schreef:paar jaar terug had ik ook een caaf en konijn samen zitten
de cavia werd ziek en kon niet meer recht lopen , konijn liep dus naast de cavia mee zodat deze niet zou omvallen!!!
Dat is echt zo ontzettend schattig!

Wat betreft het een cavia voor erbij nemen: ik zou zeggen dat ze zich momenteel wel vermaken. Als er een cavia op je pad komt via opvang ofzo, zou ik hem erbij nemen, maar om nou halsoverkop een maatje te gaan zoeken..
Ik vind het wel leuk dat iedereen zo is van 'Heeft je cavia je verteld dat hij gelukkig is?'. Naast dat het irritant kinderachtig klinkt, vraag ik me dan ook af of de caaf heeft verteld dat hij ongelukkig is....
Mensen zijn toch ook anders dan dieren. En wij houden van gezelschap. Dus blijkbaar kunnen we niet van het gezelschap van dieren genieten omdat ze anders zijn dan wij

Je hebt trouwens goeie kans dat als je cavia jong is, hij gaat denken dat ie een konijn is. Dus dan is het helemaal prima. Wel ff opletten dat ie genoeg C binnenkrijgt.
Voor je naam: kijk je series ofzo? Ik geef vaak namen van personen uit series, of karakters van spellen die ik speel

Edit: en er is ook en centraal dierennamentopic hier ergens
dus vind het een beetje onzin, dieren reageren dan niet zo op elkaar als ze niet samen kunnen.

gaat ze onder de konijnen zitten en heeft ze het weer warm!