Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
mirka1994 schreef:Wow Jibbel je hond gaat snel mee in je ritme dan haha!
. Hij luistert binnen ook echt perfect, maar buiten is hij nog teveel afgeleid door vogels, eenden, konijnen etc, maar ja, daarvoor is het een jachthond.

: Hij is overigens aan ons 'verkocht' als een shiba x husky, hij lijkt ons alleen veeeel meer weg te hebben van een Herder 
Hij is wel lekker op zijn gemak, zo lijkt het.

x Whippert en Dobermann
Scheet van een beest!! We hadden geen betere hond kunnen wensen! Goed met kinderen, andere honden, katten, kleine huisdieren etc etc. Kanjer voor kinderen!
Hij heeft ons gewekt toen er bij ons werd ingebroken
Heel gek, maar er is niet een hem voorbij gelopen zinder hem aan te vallen..

Fifteen schreef:Ooh ik zit en beetje te slapen zie ik haha
Heb de foto al eerder gezien, tis inderdaad een leukerd!
Moet zeggen dat ik er een heel voldaan gevoel bij heb, toch weer een beestje van een 'ellendig' leven gered
haha. Ik heet Joyce trouwens, en zou ook niet weten hoe ik mijn account naam moet veranderen. Volgens mij kan dat ook niet.. 
Kon het niet laten om al wat spullen in te slaan
Dus kwam thuis met een groot bot, een riem, bal met zon werpding waarbij niet hoeft te bukken, en je gooit hem ook verder weg
en zon ding waar je eten in ken doen dat ze moeite moeten doen om eruit te likken. En ik had het naar mijn zin in die winkel
Pff een week duurt best lang als je ongeduldig bent..
) : 
En al die positieve verhalen over asielhonden kunnen nooit kwaad!

Meneer doet het gewoon zo super goed en voelt zich zo goed op zijn plekje dat we dit een goede beloning voor hem vonden. Vannacht voor het eerst ook zonder bench geslapen en niet binnen gesplasts ofzo en we hebben hem niet gehoord. Ben zo trots op deze kerel.