Apple schreef:Of als ludiek huwelijksgeschenk oid vind ik ook niet kunnen.
Mijn ouders waren ook echt heel verdrietig.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
paardenfreak schreef:geweldig zeg.. die vrouw die konijnen gaf zonder kooi of iets... en ze de volgende dag weer terug kreeg.
snapt ze meteen de boodschap. hopelijk konden ze wel terug na waar ze ze gekocht had..
Isabonny schreef:Bij het dierenhulpcentrum in Limbricht heeft men eens een babylama opgevangen, die een jongen van zijn vrienden kado had gekregen op zijn feestje.
Jongen was er helemaal niet blij mee, was er zelfs bang voor. Moeder heeft de dag daarna de Dierenambulance gebeld, omdat ze niet wist wat ze er mee aan moest.
Ik snap in dit geval ook niet dat iemand een jonge lama verkoopt aan een stel pubers.
) Dit jaar voor haar verjaardag 2 vissen gegeven. Met een mooie vaas, grint en een nepplantje. Gelukkig voor haar waren het wel 2 van die flubberige aasvissen die voor de vissport gebruikt worden 
Maar dat vond ik dan wel kunnen... Sommige verhalen hier kunnen toch echt niet... Maar ik heb zelf mijn paard voor mijn verjaardag gekregen...
Wel heel bewust natuurlijk, en ik ben voor die tijd ook wezen kijken, en het was niet alleen voor mijn verjaardag.