waar irriteer jij je aan bij je geliefde huisdier??

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

mrjlnx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 11:55

Muis de kat die wil altijd naar binnen naar buiten etc. Is ie net buiten staat ie alweer voor een andere deur om naar binnen te gaan.
Max de kat zit altijd op het aanrecht, het maakt niet uit hoe je het hem af wil leren hij is nergens bang voor en staat er 5 min later alweer op. Verder denkt ie nog steeds dat ze gewoon in de spijkerbroek omhoog mag klimmen om op je schoot te komen. Kat is anderhalf jaar en al redelijk zwaar haha.

Benji de kat bijt altijd als je hem heel lief aan het aaien bent. Hij komt je zelf opzoeken, maar oeh je zal hem maar langer dan een paar minuten aaien dan begint ie te bijten.
Britt gaat altijd liggen op mijn buik met haar pootjes om mijn nek heen, en wil dan steeds zoenen. Wel lief hoor, maar soms wel vervelend.

xEliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 11:56

Onze kat, als ik melk in haar bakje wil gieten komt ze altjd met haar kop tegen m'n hand duwen zodat er meer melk naast is op de grond dan in haar bakje _-:(

Fred_Kroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 11:56

Iris82 schreef:
Fred_Kroket schreef:
Mijn hond spoort gewoon niet, soms kan ze echt langs iemand lopen die haar een aai wil geven met een uitdrukking "Could't care less..."

Mijne loopt dan kwispelend op iemand af om dan als ze voorover buigen om haar te aaien gewoon strak er langs te lopen. :')

Oh! Hahaha! Die van mij gaat dan met een zucht liggen en de andere kant op kijken... "Toe nou Duvel, kijk dat lieve kind gewoon aan als je geaaid wordt!!"

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 11:58

Ohja melk.. Kat slaat gerust beker uit je handen.. Als beker op tafel staat duwt ie z'n kop erin (heel z'n kop onder de melk) en als je niet uitkijkt gooit ie het over de tafel heen..

Hond heeft zo'n keiharde en krachtige staart dat ze hem regelmatig tot bloedens toe overal tegenaan slaat en bezorgd blauwe plekken op mn benen..

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 11:59

Macs schreef:
Hond heeft zo'n keiharde en krachtige staart dat ze hem regelmatig tot bloedens toe overal tegenaan slaat en bezorgd blauwe plekken op mn benen..

Labrador?

edith2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 11:59

Heb ook nog wel iets toe te voegen! Ondanks dat ook ik de liefste en leukste vd aarbol heb, baal ik als Guus (Breton) weer eens trots een eend aan mijn voeten dumpt. Nooit beschadigd of bloed en hij is zo trots. Tja, ik natuurlijk een stuk minder blij!

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 12:01

Iris82 schreef:
Macs schreef:

Labrador?

Nee, Amerikaanse bulldog :') Een en al lompheid.. Komt er ook nog bij dat ze hypermobiel is (kont kan hoofd raken als ze kwispeld :') )

lexie2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 12:06

Onze hond kotst (als ze niet lekker is) ALTIJD op het kleed in de huiskamer!! :( :( :( Nergens ligt vloerbedekking of een kleed behalve bij de bank... en daar moet het dus gebeuren! Ook haar eigen kleed gebruikt ze regelmatig. Echt super irritant! De katten doen hetzelfde... maar dan boven op de vloerbedekking! Hoe zoeken ze het uit!!! :( :(

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 12:10

Fred_Kroket schreef:
Iris82 schreef:
Mijne loopt dan kwispelend op iemand af om dan als ze voorover buigen om haar te aaien gewoon strak er langs te lopen. :')

Oh! Hahaha! Die van mij gaat dan met een zucht liggen en de andere kant op kijken... "Toe nou Duvel, kijk dat lieve kind gewoon aan als je geaaid wordt!!"

Onze herder begint eindelijk te snappen dat WIJ haar baasjes zijn, dus als iemand anders haar aait zit ze heel hoopvol naar ons te kijken. Gaat die persoon voor haar staan, draait ze zich gewoon om :+ Terwijl ze bij ons, als we aaien, bijna omvalt van het kwispelen....

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 12:13

van de katten haat ik de haarballen :r
Van de hond......haren...overal haren.....
Paard.....die heeft altijd last van gas als ik er achter sta :')

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 12:39

Buk je om je veter te doen knalt ze met haar keiharde kop tegen je hoofd, mooie dikke plek boven je oog... Auw! En idd met die lange antenne (staart) slaat ze wel eens glazen van de tafel. Leuk hoor zo'n Dog :')

Mars

Re: waar irriteer jij je aan bij je geliefde huisdier??

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 12:43

Mijn valkparkieten slopen álles wat ze in hun snavel krijgen :=
Nu kan ik er meestal wel om lachen en ze wegjagen met de plantenspuit... Maar zo af en toe is het redelijk vermoeiend :P

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 12:46

Hihi, ik kan me aan mijn kat irriteren als hij midden in de nacht ineens een uitgebreide wasbeurt :') gaat doen op onze bed (hij slaapt altijd bij ons op t bed) daar wordt ik dan wakker van doordat het matras ervan op en neer gaat en van zijn bewegingen van uitgebreid zijn vacht schoonlikken en krabben enz.

Maar voor de rest is het een schat van een beest.

En van mijn paard als hij net lekker van slobber gegeten had, mij eronder morst en of aan me afveegd.

Paddenpad

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 13:16

Wanneer ik mijn schoenen strik mijn hond uitgerekend dan bovenop mijn handen en schoen moet gaan zitten en dan in mijn gezicht gaat zitten hijgen,vind ik zo vreselijk irritant,net wanneer je moet opschieten!
Of wanneer mijn wekker gaat er vanuit het niks ineens een hond(je) van 15kilo vol bovenop je maag springt...ook Goedemorgen!!
Je paar keer per nacht wakker wordt omdat het monster zelfs in zijn slaap nog ruzie aan het maken is met een andere hond.

Van m'n paard altijd wanneer je voor haar staat ze je onderbriest en erachter bezig bent met staart of benen er een ontluchting moet plaatsvinden precies in je neus!

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 13:19

Laika (hond) stinkt (ik vind honden over het algemeen allemaal stinken)
Luna (kat) z'n klaaglijke gemauw, alsof hij nooit te eten krijgt. Dit doet hij echt altijd, als hij naar buiten wilt, als hji eten krijgt, als hij aandacht wilt of gewoon om je de oren van je kop te zeuren.
Pippi (kat) Dat ze niet wat vaker van die verdomde ketel afkomt om een knuffel te halen
Alice (kat) Dat ze altijd een stukje vlees, vis oid verwacht als je aan het eten bent (zelf aangeleerd en stiekem vind ik het toch wel leuk) en ze dus echt verontwaardigd is als ze niets krijgt. :')

Maar verder zijn ze heel leuk! :+:

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
Always & Forever 

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 13:22

Als ze weer eens ergens gekotst hebben. :x Ben altijd wel blij als blijkt dat het gewoon op het laminaat is en niet op mijn bed bijvoorbeeld. :+ En idd de haren...altijd en overal...ook al heb je net gestofzuigd....

En als de kleine weer eens ergens gepiest heeft en dan bedoel ik dus niet op de kattenbak. :roll: Maar het gaat de laatste tijd goed gelukkig.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 13:23

Onze oude (ondertussen ook al overleden) kat is mauwde 2 jaar lang hartverscheurend 's nachts :+ Echt, je werd er simpel van... Gooide je het beest naar buiten, klom die nog het dak op om bij je dakraam zijn gemiauw te laten horen := Op bed laten slapen was geen optie... op het moment dat je bewoog beet hij heeeel hard in je tenen :D

De andere kat sproeit graag.... helaas ook tegen het behang aan als je haar niet op tijd naar buiten gooit :D

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 13:24

Dat Dingo vaak zo vreselijk arrogant is....
En dattie standaard vóór mijn auto gaat lopen wanneer ik thuiskom....

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 13:26

Ik heb alleen cavia's :D
Over het algemeen irriteer ik me niet zo aan ze, ze zijn heel cute <3. Alleen als ze hard piepen terwijl ik probeer te slapen vind ik ze wat minder aardig. :P

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 13:28

Als mijn konijn 's nachts gaat drinken. :')
Oh en hij is perfect zindelijk, maar als hij z'n bak te vies vindt plast hij er niet op. :') Ach, zo moet ik hem wel perfect schoon houden. Hij stinkt dus ook niet. :D

Melvern

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 13:38

Mijn honden lopen chronisch in de weg. De kleine hond luisterd in huis goed maar buiten helemaal niet. Mijn border wordt gestoord zodra hij een andere hond ziet en is heel druk en snel angstig.

Maar maandag was ik bijna de kleine hond kwijt en nu irriteer ik me ineens een stuk minder... Ben me nu bewust dat ik ondanks hun minder leuke dingetjes, ze voor geen miljoen meer kwijt wil....

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 13:54

Bifi (hond) aan de lijn luisterd ze perfect, als je zin het woord balletje bevat, nog beter, maar zodra je het woord wacht of zit zegt, ho maar! En altijd en eeuwig óveral achter me aanlopen, tot in de douche aan toe :z
Bella (poes) de gruwelijk irritante tik om als iets niet gaat zoals zij het wil, of ze zich verveeld, aan de rand van de kattenbak te krabben, gerust 3 uur lang 's nachts :x En altijd willen knuffelen, maar als je haar dan knuffelt is het niet goed
Rose (poes) alles van tafels en uit gooien, ALTIJD op mijn schoot willen zitten, tot het vervelende aan toe
Beide poezen: Gruwelijk hinderlijk miauwen als ik me naar de keuken beweeg, welk tijdstip dan ook, alle kabels kapot bijten waar ze bij kunnen komen, onwijze houdini's :')

Daantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 14:09

De haren :')

Wij hebben 2 poesen en een ruim aantal cavia's.
Bij de kleine poes haar klagelijke mauw als ze iets niet mag en bij de grote haar ontsnappings pogingen.
En bij de cavia's is het dat luide gepiep tijdens het meest spannende stukje in mijn serie/film _O-

Verder zijn ze super lief :+:

Clairee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 14:36

Ik irriteer mee aan mijn hond als hij bij mij op de bank ligt en in zijn totale ontspanning zo'n lekkere zachte scheet laat gaan.. Of als ik aan tafel rustig de krant zit te lezen en hij een scheetattack doet en wegloopt voordat ik ze ruik.. Een monster is het! Hij laat ze ook wel een schieten van spanning trouwens als ik heb gezegd dat we iets leuks gaan doen, zit hij zo strak en hysterisch voor het raam te wachten en dan in al zijn enthousiasme hoor je 'pèèèèèp' :D

Kimmberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 14:43

Nou bij mijn chihuahua is het duidelijk, zijn verschikkelijke dominantie irriteert mij soms mateloos :(
Bij de bull-terrier, dat ze afentoe al schijtend door het huis loopt en ik kan je vertellen ze ruikt niet naar rozen :o
En dan hebben we ook nog een poezenbeest, en die wil nooit eens lekker geaaid worden of iets, best een beetje jammer afentoe!