Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Iris82 schreef:Fred_Kroket schreef:Mijn hond spoort gewoon niet, soms kan ze echt langs iemand lopen die haar een aai wil geven met een uitdrukking "Could't care less..."
Mijne loopt dan kwispelend op iemand af om dan als ze voorover buigen om haar te aaien gewoon strak er langs te lopen.

Iris82 schreef:Macs schreef:Hond heeft zo'n keiharde en krachtige staart dat ze hem regelmatig tot bloedens toe overal tegenaan slaat en bezorgd blauwe plekken op mn benen..
Labrador?
Een en al lompheid.. Komt er ook nog bij dat ze hypermobiel is (kont kan hoofd raken als ze kwispeld
)
Nergens ligt vloerbedekking of een kleed behalve bij de bank... en daar moet het dus gebeuren! Ook haar eigen kleed gebruikt ze regelmatig. Echt super irritant! De katten doen hetzelfde... maar dan boven op de vloerbedekking! Hoe zoeken ze het uit!!!
Fred_Kroket schreef:Iris82 schreef:Mijne loopt dan kwispelend op iemand af om dan als ze voorover buigen om haar te aaien gewoon strak er langs te lopen.
Oh! Hahaha! Die van mij gaat dan met een zucht liggen en de andere kant op kijken... "Toe nou Duvel, kijk dat lieve kind gewoon aan als je geaaid wordt!!"
Terwijl ze bij ons, als we aaien, bijna omvalt van het kwispelen.... 
gaat doen op onze bed (hij slaapt altijd bij ons op t bed) daar wordt ik dan wakker van doordat het matras ervan op en neer gaat en van zijn bewegingen van uitgebreid zijn vacht schoonlikken en krabben enz.
Ben altijd wel blij als blijkt dat het gewoon op het laminaat is en niet op mijn bed bijvoorbeeld.
En idd de haren...altijd en overal...ook al heb je net gestofzuigd....
Maar het gaat de laatste tijd goed gelukkig.
Echt, je werd er simpel van... Gooide je het beest naar buiten, klom die nog het dak op om bij je dakraam zijn gemiauw te laten horen
Op bed laten slapen was geen optie... op het moment dat je bewoog beet hij heeeel hard in je tenen
Ach, zo moet ik hem wel perfect schoon houden. Hij stinkt dus ook niet.

En altijd willen knuffelen, maar als je haar dan knuffelt is het niet goed