AAAH! Het is weer spinnentijd!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Mindfields

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 11:02

:oo :(:)

Axel_Clauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 11:13

Aaah bah!
Ik woon alleen, en als ik zo'n joekel tegenkom ben ik weg :+ . Mn hondjes zijn ook bang voor spinnen dus daar heb ik niets aan...

edit: Ik vraag mijzelf eigelijk af waarom ik ondanks mijn spinnenfobie, toch klik op topic's die over spinnen gaan :7

S_uus

Re: AAAH! Het is weer spinnentijd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 11:28

Dat spinnen banger zijn voor ons weet ik zo net nog niet , ze rennen voor ons iig niet weg maar blijven op hun dooie gemak zitten..
Terwijl ze wel helemaal wous kunnen worden......

Ik heb een keer in 1 van de andere 10.00 spinnentopics een filmpje gezien waarin een man wel ff wou laten zien hoe je zo;n groot beest weg haalt, alleen het banketstaaf was dat meneer spin zich liet vallen boven op de hoofd van die man, en toen stopte het filmpje.......
'goede' leer voor mensen die die grote spinnen 10x niks vinden (zoals ik en veel anderen hier) :=

Mindfields

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 11:33

Axel_Clauw schreef:
edit: Ik vraag mijzelf eigelijk af waarom ik ondanks mijn spinnenfobie, toch klik op topic's die over spinnen gaan :7

Omdat het interessant is om te kijken!

Ikima

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 11:34

Heel herkenbaar verhaal van TS, heb mijn spinnenfobie ook als kind in Australië opgelopen, wij moesten ook uit de buurt van spinnen blijven aangezien er giftige waren.
Verder zou ik de openingspost zelf geschreven kunnen hebben, als ik er eentje zie dan moet die echt dood, en als ik mis dan zit ik niet rustig meer.
Als ze mij een hartstilstand willen bezorgen dan moeten ze mij een spin in de nek gooien, echt panisch ben ik voor die krengen.
Nu loop ik maaiend met mijn armen de deur uit vanwege die lekkere draden op het pad, doodsbang om een spin in mijn gezicht te krijgen.

Blackje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 11:46

Ik heb geen spinnenfobie, ben ook niet heel bang, maar brrr vind het helemaal niks!
In huis vind ik het echt erg, ik durf ze zelf ook niet weg te halen. In de tuin loop ik tegenwoordig met een schepje voor me uit, om eerst alle spinnenrag weg te halen, nadat ik dat een keer in mn gezicht kreeg en panisch naar de spin aan het zoeken was :')

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 11:57

hier nog een die een ongelofelijke hekel heeft aan spinnen. als er 1 op me kamer zit en er is niemand thuis, dan slaap ik niet op mijn kamer :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 16:13

:o
Ik vind het zulke vieze beesten :')
Kopje erop, snel naar buiten :')

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 18:13

ik weet nog wel toen ik in egypte was, en ik en mijn zusje waren toen alvast terug naar het huisje gegaan
even rustig wat drinken enzo, en vader en moeders zaten nog even rustig wat te drinken
nagoed, wij willen dus onze tanden gaan poetsen, maar wat wandeld daar vrolijk over de grond, juist, een gevalletje van 1 bij 1 meter.
Nee oke zo groot was ie nou ook weer niet maar hij was wel groot, en zwart, en harig.
Nou mijn zusje en ik helemaal panisch een beker uit de badkamer pakken, steen papier schaar gedaan wie hem op de spin moest zetten - gelukkig was het mn zusje - en toen maar wachten tot mn ouders thuis kwamen :')
Ondertussen hadden we nog een miljoen andere dingen op het bekertje gezet om er zeker van te zijn dat de spin niet wegliep met bekertje en al _O-

patatkraam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-11 12:19

S_uus schreef:
Dat spinnen banger zijn voor ons weet ik zo net nog niet , ze rennen voor ons iig niet weg maar blijven op hun dooie gemak zitten..
Terwijl ze wel helemaal wous kunnen worden......

Ik heb een keer in 1 van de andere 10.00 spinnentopics een filmpje gezien waarin een man wel ff wou laten zien hoe je zo;n groot beest weg haalt, alleen het banketstaaf was dat meneer spin zich liet vallen boven op de hoofd van die man, en toen stopte het filmpje.......
'goede' leer voor mensen die die grote spinnen 10x niks vinden (zoals ik en veel anderen hier) :=

he dat filmpje ken ik :')

vroeger had ik altijd een connifeer ( hoe schrijf je dat? :') ) voor mijn raam en had ik altijd heel veel spinnen in mijn kamer. Nu ben ik verhuisd en valt het volgens mij wel mee. Zo lang ik ze niet zie is het goed. :')

SilverStorm

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-11 23:33

adindaaa... grinzig... k zie jullie al helemaal op elkaar geplakt staan in de hoek met een bekertje dat heen en weer schuffelt door de kamer hihihi.....

k was(en ben) ook nooit bang voor spinnen, en opeens zag ik toen ik tien was een enorm beest lopen in de supermarkt. mijn zusje ook helaas. Wij vechten wie hem mocht hebben. komt een oud vrouwtje, die trekt ons nog net niet aan ons haar naar achter. en zegt ons heel rustig en wijs: wat als hij uit de bananen komt? tja daar hadden wij nooit aangedacht. in nederland leven geen gevaarlijke spinnen. maar die in de supermarkt kunnen verdacht zijn.
die woorden zitten nog wel in m'n hoofd.

gaat m'n collega gillen en rent er iets zwarts en harigs door t kantoor, nog steeds eerst even kijken wat het is.

maar verder zit mijn huis vol truusjes en gerritjes wolfspinnerie van formaat joekel tot mini, en heb ik geen last van ongedierte :j
(alleen uit pieteit voor m'n moeder wordt dan iedere keer als ze hier is een per ongeluk zichtbaar truusje of guusje met groots gebaar en ritueel buiten de deur gezet, anders durft ze niet meer in huis)

toen ik nog thuis woonde belden de buren ook altijd m'n ouders als ze weer een harige harry hadden. mn zusje en ik hadden onze spinnencreche en afgelopen weekend heb ik weer een paar flinke kneiters gered uit de schuur omdat ik die ging schoonschrobben. die vinden dr plekje wel weer.

een spin is een nuttig dier. ik begrijp wel dat het geen geliefd dier is, maar misschien als jullie weer een hartverzakking krijgen omdat er een spin rondrent, bedenk dan maar dat die spin ook alleen maar op zoek is naar z'n webje of een veilig plekje om die rotmuggen die bij je oor zoemen te verwijderen voor je.

( sorry ik kon het niet laten :+ )

ps ik heb het niet op kruisspinnen, die krengen kunnen bijten :oo die mep ik ook altijd zonder frivoliteit uit de weg als ze ergens zijn waar ze niet horen te zijn. maar wolfsspinnen :o <3

o en nu ik toch maar door blijf editten.... wat vinden jullie dan van die kleine zebraspinnetjes. totaal niet harig of met sliertige poten, maar die springen zo irritant een kant op waarvan je het niet verwacht. vinden jullie dat dan ook eng?