Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
We hadden hem zoiezo laten opereren, geen bedrag is te hoog voor mijn hondje, maar ik kan het erg waarderen dat hij dit gewoon wil doen. Wist al wel dat die man echt GEWELDIG is, maar dit is gewoon ongelofelijk
Daphne__ schreef:Bedankt voor de berichtjes!
De dierenarts heeft teruggebeld en hij heeft verteld wat ze gaan doen, en wat het gaat kosten. behoorlijk bedrag, wist dat het flink zou gaan kosten, maar zoveel.. maar natuurlijk hebben we meteen gezegd dat ze hem moesten opereren. Toen de baas van mijn vader daarna hoorde wat er gebeurd was bood hij aan de helft van de operatie te betalenWe hadden hem zoiezo laten opereren, geen bedrag is te hoog voor mijn hondje, maar ik kan het erg waarderen dat hij dit gewoon wil doen. Wist al wel dat die man echt GEWELDIG is, maar dit is gewoon ongelofelijk
![]()
Gimli's kaak is gebroken (Maar dat wisten we voor de foto's ook al), en eerst dachten ze dat 1 tandje gebroken was, maar dat blijken er meerdere te zijn. Aan de kant waar hij geraakt is zijn meerdere tanden niet meer te redden.
Mijn moeder en zus zijn naar de winkel om een bot te halen voor de Bordercollie, en ik heb meteen gezegd dat ze iets voor Gimli mee moeten nemen. Een knuffeltje, kleedje of mandje ofzo