Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Nuage schreef:Mariska_28 schreef:Misschien een raar idee... maar een loopband? Als ik zo CM kijk kunnen alle honden leren daarop te lopen (en dat is mooi rechtuit in een rustig tempo zonder verdere afleiding?
Is ook door mijn hoofd geschoten en ik zou er dolgraag eentje hebben, ook voor mezelf. Maar momenteel geen geld voor.
Nog een keer en het is einde verhaal.

Nuage schreef:Voor Tarah zou het zeker goed zijn om weer alleen te zijn. Die wordt gewoon link ondertussen. Heeft zelfs vorige week mijn man gebeten![]()
Nog een keer en het is einde verhaal.
Nuage schreef:De andere hond zwemt als een otterMaar die is 10 cm kleiner en als zij dus al zwemt rent Mila mee ( en probeert haar te verzuipen door op haar te springen
) Zodra het voor Mila ook diep wordt schrikt ze, begint ze met haar voorpoten te maaien in een poging tot zwemmen en draait ze snel om. Ze blijft onze andere hond dan opwachten tot ze terug zwemt en ze weer in haar hoofd kan bijten
Samen zwemmen... waar? In de periodes dat het warm genoeg is zijn honden hier overal verboden. En als ik nu iets zou vinden kan het pas weer volgend jaar.
Vooralsnog denk ik gelukkig niet aan de orde want het is een schat van een hond verder.

Nuage schreef:Omdat Mila niet in een roedel kan (vanwege teveel beweging daardoor omdat ze geen rust pakt) en Tarah dit ook niet kan (want die heeft nierfalen en weinig energie en trekt dat niet) hebben we een pension gekozen waarbij ze samen een grote kennel delen. Ze gaan dan 3-4 keer per dag het grote veld op met andere honden om te spelen.