Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
En het heeft ook niks met vertrouwen te maken. Als je ze goed weet op te voeden en ook over evt. consequenties heb nagedacht, wie ben ik dan om te zeggen dat jij geen hond erbij moet nemen
Deze 2 rassen samen zouden alleen MIJN keuze niet zijn
Ik zou het alleen maar zonde vinden als het dadelijk mis gaat, en je heb niet bedacht hoe je ze dan apart wil gaan houden. Ik heb daar bijv. geeneens ruimte voor
Hondje is daar weer de dupe van. En jij, want jij zit met bloed aan de muur.

Elma_ schreef:Ik weet niet waarom je je aangevallen voelt schijnbaar, want mijn vragen zijn puur intresse, ik zeg niet dat jij het slecht doetEn het heeft ook niks met vertrouwen te maken. Als je ze goed weet op te voeden en ook over evt. consequenties heb nagedacht, wie ben ik dan om te zeggen dat jij geen hond erbij moet nemen
Deze 2 rassen samen zouden alleen MIJN keuze niet zijn
Ik zou het alleen maar zonde vinden als het dadelijk mis gaat, en je heb niet bedacht hoe je ze dan apart wil gaan houden. Ik heb daar bijv. geeneens ruimte voor
Hondje is daar weer de dupe van. En jij, want jij zit met bloed aan de muur.
Maar verder is het idd niet mijn zaak, jij opent een topic, mensen reageren,, als je dat niet wilt moet je geen topic openen
,maak je daar maar geen zorgen over.
,want immers is het meer centraal bedoeld dan over die rassen. dierenfan schreef:Citaat:Ik heb 2 teefjes, een Shi tzu van 11 maanden, en een Rottweiler van 9 maanden, en dat gaat hartstikke goed samen.
Kunnen elkaar niet eens missen..
Het kan dus gewoon goed gaan..
Gaat NU zeer goed samen.. echter 2 teven met dit leeftijds verschil zou ik iedereen af raden. Waarom mogelijke problemen opzoeken als je ze kan voorkomen? Nu heb je de 'mazzel'(of ongemak) dat de shih tzu niet zo'n enorm pittig ras is over het algemeen.
Had daar bijv. Jack Russell Terrier gestaan dan zou ik echt mezelf af gevraagd hebben hoe je erbij komt (nu vraag ik me dat eigenlijk ook wel af hoor).
Immers nu beiden nog jong en speels. Echter ze worden steeds ouder, ze gaan steedds meer op hun strepen staan (zeer waarschijnlijk in elk geval de rottie) en dan heb je nu grote kans dat het mis gaat omdat het én 2 teven zijn én vrijwel geen leeftijds verschil.
Hoop voor je dat het goed blijft gaan en het kan ook goed wel goed blijven gaan omdat de shih tzu meestal een rustig ras is echter zou dit mensen nooit aanraden.