Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

) voeren waar jij en je hondje het beste bij voelen. Of dit nou een brok is of kvv, dat maakt mij niets uit
.
.
Axel_Clauw schreef:Smuldier (onderstaande betreft de vleescompleet versie) rond de euro per 800 gram
*Verkrijgbaar in verpakkingen van 400- en 1000 gram
* Het bestaat uit ongeveer 70% rundvlees, de rest is zonnebloemolie, een premix en schapenvet.
*Percentage orgaan vlees is volgens de fabrikant rond de 13%
*Geen groenten
* Bevat een premix, er hoeven dus geen verschillende diersoorten te worden gegeven
* Gebruikt alleen rundvlees en een klein percentage lamsvet
* Geen echte botten maar calciumpreparaten
* Geen kleur-, geur- en smaakstoffen aan toegevoegd.
* Niet geschikt voor eliminatiediëten (je probeert immers meestal kip EN rund uit te sluiten)
* Het mailtje werd keurig en snel beantwoord. De fabrikant was graag bereid mee te werken en probeerde zo goed mogelijk antwoord te geven. Prima in orde dus.
*Site:http://www.diervoeding.com /
Daarom heb ik de vlees compleet, die vind ik nog wel gaan. Voor onze honden maakt het niet uit welk smaakje ze krijgen, ze vinden alles lekker
ik voer het niet zo vaak, hond woont bij m'n ouders en ik woon op mezelf. Ze krijgt 1/3e pakje per dag, dus meestal als ik het voer is het een deel daarvan wat uit de koelkast komt in een bakje, zonder de oorspronkelijke verpakking. 

.
Maar bedoelde het niet zo hoor, dat je je hondje moest vetmesten, was meer een voorbeeld hoe wij het hier deden.
Zo lekker ruikt het nou ook weer niet