Zipporah schreef:Mijn Cane corso x New Foundlander en mijn Chihuahua hebben ook een waardig hondenleven, rollen ook door de stront, springen in elke sloot ze maar kunnen, lopen bijna overal los waar ze los mogen en kunnen, rennen tussen de paarden door en rollen ook daar door de paardenstront.. en toch vind ik het ook heel leuk om mijn grote hond met een mooie halsband om te laten lopen als ik hem wel aan de lijn heb en vind ik het ook leuk als mijn chihuahua iets ouder is ( nu nog pup ) hem ook aan een mooie lijn te hebben.. misschien een leuk design voor allebij de honden dat precies hetzelfde is maar voor groot en klein.. leuk!
Ik ben vooral te spreken over de eerste hondenlijn in je OP! Bedankt voor je antwoord.
Netjes uitgelegd
Het één sluit het ander niet uit
Zelf heb ik ook soms nette schoenen, sportschoeisel of campoplaarzen aan.
Nu heb ik een minder ruig type hond en doe geen h-sport meer. Ben zelf ook geen 20 meer.
Voor 95% is eigenlijk zo´n om-af type als de Hermès in de OP helemaal goed. Totaal verkeerd voor het type hond echter. Ook mijn smaak niet; al is het nóg zo kunstig als object en waardeer ik de kwaliteit. Iets heel hoog waarderen en ervan genieten wil nog niet zeggen dat je het wil hébben.
Ik hoef geen Monet aan de muur en ook geen Ferrari onder het afdak, ook al vind ik het
Tja, en dan wil ik eigenlijk het liefste incognito high end. Ik heb liever dat niemand het opmerkt.
Zo is het altijd wát
Een Mercedes vermomd als Lada zou perfect zijn
en dat rij ik dan ook bijna.
Maar goed, het topic gaat over high end hondenhalsband & -lijn.
Over het spul op zích. Gewoon voor de lol ervan. Net als een topic over supercars. Die zijn in de regel ook totaal onpraktisch maar wel super.
´Huh, geef mij maar mijn oude Corsaatje...´