Konijn veel te klein hok..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

jamiroquai

Re: Konijn veel te klein hok..

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-11 17:00

Onze Zwabber woont ook in onze achtertuin, die is ommuurd. Hij is wel alleen, maar mijn man wil absoluut geen tweede. Ik probeer het zo aangenaam mogelijk voor hem te maken,volgens mij lukt dat aardig.

Bij het dierenhotel zeiden ze dat ze nog niet vaak zo een gespierd konijn hadden gehad, omdat hij 24- 7 losloopt....
Hij heeft wel een hok hoor, dat staat altijd open. Maar hij slaapt altijd in een leeg wijnkistje..........

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-11 18:52

jamiroquai schreef:
Onze Zwabber woont ook in onze achtertuin, die is ommuurd. Hij is wel alleen, maar mijn man wil absoluut geen tweede. Ik probeer het zo aangenaam mogelijk voor hem te maken,volgens mij lukt dat aardig.

Bij het dierenhotel zeiden ze dat ze nog niet vaak zo een gespierd konijn hadden gehad, omdat hij 24- 7 losloopt....
Hij heeft wel een hok hoor, dat staat altijd open. Maar hij slaapt altijd in een leeg wijnkistje..........

Tja...
Als een man het niet wilt gebeurt het niet :P
Hij heeft iig wel beweging :)

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-11 18:56

Onze konijnen zitten in een buitenhok met 2 verdiepingen. Geen idee hoe groot het is. Bij onze ouders mochten ze altijd los in de achtertuin rennen, nu we verhuisd zijn, zijn overal gaten en kieren waar ze door kunnen. Nu had ik een ren gekocht bij praxis zodat ze daar in konden, helaas krijgen ze daar het deurtje zelf van open en hebben we ze al van de parkeerplaats hierachter kunnen plukken.

Tesssie14

Re: Konijn veel te klein hok..

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 14:46

ik heb een hok staan van denk 1,5 bij 6 met aarde! we hadden er eerste 4 konijnen in zitten,maar het konijn wat we nu hebben heeft 1 konijn zo erg aangevallen dat die is overleden kort derna overleed de 2de ook en toen haden we er nog 2(de ene die iedereen aanvalt en zijn zusje) zijn zusje is denk 5 maanden geleden overleden nu zit die alleen maar we kunenn er geen anders konijn bij doen die valt die aan