keona schreef:ik denk dat je hond misschien allergische is voor of een bepaalde stof in voer of iets anders van buiten af.is er nog iets veranderd sinds dat je hond begon met jeuken,kan bv al zijn van anderwaspoeder.je zou zeker eens kunnen kijken wat je hondje doet op orijen omdat dit gewoon het voer der voer is onder de brokken,of je moet al kijken naar kvv maar niet iedereen wilt dit.als je voor de orijen brok gaat pak dan de vis veriant omdat ze vis meestal pakken bij honden met allergieenIorrr schreef:Omdat dit het meest recente hondenvoer topic is, wil ik hier mijn vraag ook graag stellen. Sinds een maand heeft mijn hond jeuk... Ze is nu ruim 2 jaar oud en haar vacht glanst prima en ze is 100% vlo- en wormvrij. Echter ze krabt de laatste tijd erg vaak. Het is nog niet zichtbaar (geen haarverlies oid), maar ik vind het geen fijn idee dat ze jeuk heeft. Helpt bv Orijen hier ook voor? (Ik voer vanaf dat ze pup is al Royal Canin).
Oei nu je het zegt... Haar dekentje is bij een ander gewassen omdat ze daar een nachtje logeerde en hun hond was loops... Ik ga direct haar deken in de was gooien en kijken wat ze dan doet!!!
Verder is er niets veranderd...