Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Hhilde schreef:marleen_88 schreef:Als hij eenmaal gebeten heeft, zou ik het ook niet aandurven om hem te verkopen, sorry.
Nee, want een keer bloed geproefd betekent natuurlijk dat hij het nu veeeel vaker gaat doen!!
volgens sommige mensen? Vind het heel goed dat TS een nieuw baasje zoekt! Je weet niet wat dat kind heeft gedaan!! Geeft niks, kindje is nog geen 2 dus doet het niet bewust. Maar als dat kind perongeluk heel hard in zijn neus heeft geknepen met z'n nageltjes of iets, dan verdedigt zo'n hond zichzelf toch!? Of als het kind in de voerbak heeft gezeten of iets, ja dan snap ik die hond heel erg goed. En dan is het niet meteen een gevaarlijke rothond die maar een spuitje moet hebben.. want in een gezin met oudere kinderen die goed omgaan met dieren kan die dan toch wel terecht? Kindje van ts is nog gewoon heel jong dus tja misschien heeft ie het hondje heel veel pijn gedaan..
fjordowner18 schreef:bn het met swift eens, een hond hoort eerst te waarschuwen en helemaal bij zo'n klein kind, bovendien verwondert het me dat er zo laconiek gereageert word, want als je goed nadenk paar cm naar onder en je zoon had er niet meer geweest, had je dan ook zo rustig gereageerd?
dacht eerst dat jullie kind alleen bj hond hadden gelaten, maar zoals jij beschrijft houden jullie ze altijd in de gaten, dan zou zoiets als dit nooit kunnen gebeuren, war jij hoort te zien dat je zoon de hond pijn doet en de hond hoort eerst te waarschuwen...

Zwitsal schreef:Inderdaad.En wat nu als de hond wel degelijk gewaarschuwd heeft?
een hond waarschuwt niet door de blaffen of te keffen maar dat gaat doorgaans veel subtieler.
leonie1984 schreef:Misschien heb je nog iets aan deze website, herplaatsingssite voor duitse herders.
http://barto2.home.xs4all.nl/Index2.htm
Ojajoh schreef:je zegt dat je een goed tehuis wil vinden,maar MP zitten een heleboel vreemde vogels op
denk dat je beter contact op kan nemen met bemiddeling
is ie rasecht? dan de rasvereniging eens vragen
veel sterkte en zeer wijze keuze , wij hebben er een poos geleden ook aan gestaan en ik heb mijn hond weggedaan nadat hij al een jaar aggressief gedrag vertoonde, en een hond + baas had gegrepen, en nu gehoord dat hij weer een hond gegrepen heeft (flink) ben ik "blij" dat ik de keuze in veiligheid voor mijn dochter heb gemaakt

zimbabwe schreef:[Het spijt me maar zo werkt een trauma niet helaas. De kans is best groot dat hij hier juist wel een trauma door heeft opgelopen: misschien door het bijtincident misschien door de tandarts of de pijn, maar kinderen vergeten veel maar dit soort dingen blijven in hun onderbewuste echt wel aanwezig!
liesjecryos schreef:Dus hij kan bijten en hij gaat nu op MP?
Misschien pakt ie dadelijk een kind op een verjaardag ofzo....of met uitlaten...
Het spijt me maar ik had hem toch een spuit gegeven zodat ik zeker weet dat er niet mee word gezeult en in verkeerde handen terecht komt.
Ik heb er zelf ook aan gestaan met onze teef.
Schoonvader moest het dier toch hebben en wat een spijt heb ik gehad.
Het dier heeft bij hem in de straat al meer kinderen gepakt en is bijna doodgeschopt door een boze ouder.
In het weekend heb ik haar alsnog in kunnen laten slapen omdat schoonouders haar weer na iemand anders wou doen.
Maak van jouw probleem niet iemand anders zijn ellende.
Denk heel goed na!
ik moet zeggen dat mij meegegeven word al jaren laat je kinderen nooit alleen met je honden het is en blijft een beest...hoe lief het dier ook is
zelf ook een bench gebruiker niks mis mee hokje staat gewoon open maar hond lief gaat er zelf inliggen
Heb je überhaupt honden gehad KBK, met een bench erbij ofzo? Dan zou je wel weten dat er niks mis mee is