nog meer mensen met hond in bad...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_rosita_

Re: nog meer mensen met hond in bad...

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 15:59

Mensen, mensen, wat is er nu in hemelsnaam vies aan een hond in bad. Volgens mij bestaat er nog zoiets als daarna de hond afdrogen en zelf nog even lekker douchen.. weinig vies aan. gutgugut..wat een drama om zoiets :+
Mijn hond zwemt graag, heb ook geen bad, zou ook niet passen, maar af en toe mee douchen (znder shampoo en niet tevaak) vind ze erg gezellig :D

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 16:02

Mijn ene hond vindt het al vreselijk als haar pootjes nat worden van het natte gras, dus ik denk niet dat ik die blij maak met een douche :+ Mijn andere zou er denk ik nog wel onder gaan staan, maar nog nooit geprobeerd.

Ik vind het idee trouwens niet vies, neem aan dat je jezelf daarna nog wast :')

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 16:05

_rosita_ schreef:
Mensen, mensen, wat is er nu in hemelsnaam vies aan een hond in bad. Volgens mij bestaat er nog zoiets als daarna de hond afdrogen en zelf nog even lekker douchen.. weinig vies aan. gutgugut..wat een drama om zoiets :+
Mijn hond zwemt graag, heb ook geen bad, zou ook niet passen, maar af en toe mee douchen (znder shampoo en niet tevaak) vind ze erg gezellig :D

een hond in bad is niet vies maar een hond bij jou in bad is wel vies
Ik vind het zelfs echt goor! Moet er niet aan denken; honden gaat altijd overal in liggen en doorheen lopen; echt goor

vevina

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 16:06

Ik ga in bad om schoon te worden en dat gaat niet echt goed met een hond er in.
Hier dus geen hond mee in bad.

_Jorien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 16:13

Na het lezen van reacties dat het vies zou zijn.
Het is dat wij geen bad meer hebben, maar eerder ging ik in bad om te ontspannen. Lekker boekkie erbij, en daarna gewoon nog ff snel onder de douche.

Oke, zou er niet aan moeten denken met onze hond in bad te moeten, aangezien we een boxer hebben en dat dan waarschijnlijk toch niet gaat passen.
Toch moet ie wel af en toe is onder de douche. Eerst de hond wassen en douchen en afdrogen, daarna zelf aan de beurt.

maybe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 16:15

gatverdarrie,met de hond in bad? ik denk er niet aan.

Stephanie_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 09:12

nee vind het ook vies om met de hond samen in bad te gaan (wij hebben geen bad) maar als ik de hond moet douchen gaat ie gewoon in de douche ik in mn blootje erbij omdat ik mezelf niet droog kan houden :') als de hond klaar is badkamer schoonmaken en dan ga ik douchen. Als ik zie hoeveel haren eraf komen moet ik niet denken dat ik daar zelf bij in bad zou zitten (heb een kruising border collie labrador)

Nano05

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 09:15

Ik ga wel in bad, mijn hondje een Dwergteckel, ook, maar zeker niet samen, nee daar moet ik niet aan denken, maar ieder zijn eigen ding.

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 09:15

Ik ga liever niet in bad met mijn hond xD Die rolt overal in, dus lijkt me geen handig idee =)

Roxanneexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 13:41

hihihi wat leuk om te lezen met je hond in bad !

Mijn Jack russel houdt helaas echt niet van water haha, ik moet haar altijd vangen om haar te wassen. Dit doe ik meestal in de tuin met mooi weer in een betonkuip past ze makkelijk ik ;)

Ik heb trouwens wel gehad dat ik mijn zwembad had opgezet die niet zo hoog is ( die ze ieder jaar standaard bij de kruidvat hebben) toen ik eenmaal in mijn zwembad zat kwam mijn hondje er doodleuk bij gesprongen maar ze had niet helemaal bedacht dat er ook water in zou zitten haha:P dat viel even tegen bij mijn hondje :D