ben het voor de volle 300% mee eens
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ben het voor de volle 300% mee eens
saskiakefie schreef:Nee jij schiet ze het liefst door de kop, ieder zo z'n hobby....
.

saskiakefie schreef:Nee jij schiet ze het liefst door de kop, ieder zo z'n hobby....
Beetje vreemd dat je sorry zegt terwijl je er eigenlijk niks van meent![]()
Ik vind het inderdaad geen noodgeval, komt ie echt wel weer overheen hoor. Als ie er last van heeft kan hij gewoon gaan liggen. Ik heb nergens gezegd dat ie geen pijn heeft, dat zal die zeker wel hebben, maar als ze hele erge pijn hebben eten ze niet meer nee.
saskiakefie schreef:Waar gore opmerkingen? Ik vind dat je daar pas luchtig over praat in je profiel maargoed... Dat is offtopic.
.
damesschoen schreef:In een paardenslachterij komen naar mijn weten geen konijnen, dus jolliegirl zou ze niet in de kop schieten
sunny_l0ve schreef:Zo we zitten weer gezellig op Bokt, wat een gezellige sfeer!
Ik snap TS dat ze niet naar die dierenarts gaat. Ik zit met mijn konijnen bij een dierenarts die ong. 6 km van huis is, terwijl er ook een dierenarts op 10 minuten loopafstand zit. Door die dierenarts is mijn konijn overleden, ik weet bijna zeker dat het om baarmoedertumoren ging terwijl de dierenarts het afdeed als zijnde 'gezwollen tepels'. Nu ken ik ook een ander konijn die zogenaamd een hernia in de rug heeft - iets wat volgens de konijnkundige dierenarts bijna nooit voorkomt bij konijnen - maar wat dus zeer waarschijnlijk E.C. is.
En dan zou je wel met je konijn met een gebroken poot naar diezelfde dierenarts moeten? Nou sorry, maar dan wacht ik liever tot maandag zoals TS. Er zullen nog wel meer dierenartsen in de buurt zitten, maar voor hetzelfde geld heeft TS geen vervoer om naar die dierenarts te komen.
Het is nu trouwens zondagavond, dus morgenochtend is het konijn alweer aan de beurt.
Ook al is die poot gebroken dan kan het konijn echt wel wachten. Die botten zijn niet binnen 1 dag aan elkaar gegroeit, zo snel gaat dat niet.
Ik vind het knap dat mensen kunnen zeggen dat het konijn pijn heeft, niemand kan in dat diertje zijn hoofd kijken. Als die echt ontzettend veel pijn heeft dan voelt die zich ook niet goed genoeg om te eten. Het konijn ontlast het pootje trouwens, waardoor die dus ook niets voelt omdat die er niet op staat.
TS, ik heb een konijn gekend die drie pootjes had, dus in het ergste geval kunnen ze het voorpootje misschien nog amputeren? Daar kunnen ze prima mee leven, dat konijntje sprong gewoon over een hek van 1 meter heen. Het scheelt ook dat dit konijn nog jong is dus dan kan die er ook goed aan wennen.
saskiakefie schreef:damesschoen schreef:Dat snap ik even niet saskiakefie. een konijn met 3 poten vind jij niet konijnwaardig, maar wachten met naar de dierenarts gaan als je denkt dat een konijn een gebroken poot heeft weer wel? want zo kom jij wel over
wel als het even niet anders kan.