Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
kimmie261 schreef:daar bij nrv/barf voeren er niet uitgegaan wordt van 1 diersoort voeren,dus niet bv alleen maar konijn omdat dat te eenzijdig zou zijn,is er voor de gemakkelijkheid nu ook van gemaakt ( verzonnen) dat als je kvv voert dat je dan ook 5 verschillende soorten diersoorten moet voeren...
tanden gaan beter.
Krijgen bij ons al, ik denk, 2 jaar bijna dagelijks een flinke kauwkluif (runderkop e.d.) voor de tanden.
. Dus de DA blijft komen hoor, maar dat vind ik helemaal niet erg! Nikki__ schreef:De labrador zit vol met artrose e.d., wat niet minder gaat worden door KVV
Onze hond van bijna 13 liep een paar jaar terug ook standaard kreupel ivm artrose. Mocht de dierenarts altijd bellen op ergere dagen voor een pijnstiller. Tot ze overging op vlees. Ze gaat nu zelfs af en toe weer mee met de baas als hij gaat hardlopen (dan loopt ze de warming up mee
) Zeker die ouwetjes moet je eens per week a 2 weken verwennen met een strot, vól met chondroitine en serieus: wondertjes! kimmie261 schreef:ja hoor je kan afwisselen,en je kan ook bv een dag alleen kip geven,of kippenekken oid,of en dag alleen pens,beetje barfdagen tussendoor doen enz...
je hoeft je niet aan 1 merk te houden...
Ze zit op 100 mg pijnstilling per dag om kreupelvrij te lopen. Naast de artrose is er ook nog een hernia én een knie die echt bomvol artorse zit door de operatie. 
mijn hemel,wat stoppen ze allemaal in die brok om een goede huid te behouden en geen huidinfecties te hoeven krijgen...

Vrienden willen er van af, en wij zijn hard opzoek!