Leedebee schreef:Vreselijk!
Ik ben niet zo'n held! Vroeger ben ik zelfs eens met een vlinder naar de dierenarts ben geweest, omdat zn voelsprieten aan elkaar geplakt zaten nadat we m "gered" hadden uit een spinnenweb ... Laat ik het zo zeggen: Ik ben nog niet heel veel veranderd! haha! (maar wel realistischer wat betreft de overlevingskansen)
Jaren terug stond het paard van een vriendin kuikentjes plat te stampen! Toen had ik 3 half dode / kapotte kuikens in mn handen en wist me geen raad! Ik heb ze bij elkaar op de grond gelegd, nog even sorry gezegd, de andere kant op gekeken en een hele grote grindtegel op ze laten vallen! Ik vond het zoooo erg, maar wist ook dat die kuikens, waar de ingewanden al half uit lagen, nog heel lang zouden lijden...
De "nek omdraaien" zou ik niet kunnen! Dan ben ik bang dat het niet goed gaat en dan wordt het alleen maar erger!
Wahaha hoe herkenbaar…wij kwamen met rijden een klein haasje tegen in de berm z’n achterkant was verlamt waarschijnlijk aangereden of iets dergelijks. Me vader heeft toen een bermpaaltje gepakt en de haas achter z’n oren geslagen. Zo ook een kat gezien die werd aangereden door een vrachtwagen oh vergeet het nooit weer zag het gewoon gebeuren en die stuiptrekkingen bah ben toen naar me vader gerend en die had een schop gepakt en hem afgemaakt. Oh ik zou dat echt niet kunnen maar blij dat me vader het kon.