Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Da's een beestje, en beestjes in herkenbare vorm eet je niet.
Gegrilde makreel slaan ze elkaar de hersens voor in maar om ze nou alleen maar dat te voeren is ook weer wat
YamaDeva schreef:Kippenvlees zou ik niet rauw geven ivm salmonellarisico; rund, lam of vis kan wel rauw. Probeer wat uit en kijk gewoon wat je katjes lekkerder vinden - rauw of gekookt of gebakken. Zoveel dieren, zoveel smaken! Kippenbotjes kunnen gemeen splinteren, dus daar zou ik voorzichtig mee zijn.
Marloes__ schreef:YamaDeva schreef:Kippenvlees zou ik niet rauw geven ivm salmonellarisico; rund, lam of vis kan wel rauw. Probeer wat uit en kijk gewoon wat je katjes lekkerder vinden - rauw of gekookt of gebakken. Zoveel dieren, zoveel smaken! Kippenbotjes kunnen gemeen splinteren, dus daar zou ik voorzichtig mee zijn.
Kippenbotten splinteren niet hoor, tenzij je ze maar rauw geeft. Alle botten moet je overigens rauw geven. Ook hebben honden of katten geen last van salmonella, hun maagzuur is heel anders dan dat van ons.
En het is heerlijk om hun te zien genieten.
Limoen schreef:Van de goedkope merken voer eten je katten ook veel meer, dus ben je uiteindelijk duurder uit. Vers voeren is goedkoper. Royal Canin en Hills etc. zijn goede soorten voer, maar je betaalt ook veel voor de naam.
Whiskas enz. hmm, nee.. Niet echt goed voer.
Voor natvoeren kun je Almo Nature, Porta 21, Hills of Shesir oid voeren.
Mijn katten genieten van vers etc.En het is heerlijk om hun te zien genieten.
Limoen schreef:Voor gebit & tandvlees kun je het beste vers voeren (het liefst wat ze nog moeten scheuren). Brokken zijn ook niet heel goed voor de tandjes, oa doordat dit blijft plakken.
joenohoe schreef:Royal Canin is zo ongeveer het beste voer dat je kunt kopen (serieus) en die Whiskas lusten ze vast wel.