Joyckuh schreef:Nee, zoals zunzuncito zei, er moet net een stukje maag mee gaan en dan groeit het als het goed is weer aan.
Bizar!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Duidelijk he
Het gaat op dit moment maar over 1 poot, dus noemen we hem.... Poot 
) Niet elke foto brengt iets bijzonders met zich mee, maar ze zijn allemaal meteen na elkaar gemaakt, dus kun je een beetje zien hoe hij zich beweegt in zo ongeveer 30 seconden 
). Beetje jammer dat je hierdoor de opening van de 'mond' niet kunt zien

Maar monsters houden nou eenmaal niet van daglicht

En nog wel meer, maar die zijn niet zo bekend als hun 

Ik zag hem met de slak 'worstelen' en het zag er echt gaaf uit! Kon ook zien hoe zijn mond openging. Echt jammer dat ik dat niet op de foto heb kunnen zetten. Helaas verstoppen ze zich nu achter hun bootje.. Ik ben niet van plan om rotsen aan de kant te leggen, dus ik hoop dat ze toch stiekem wel genieten van hun paparazzi aandacht
Maar wie weet
Lekker idee. (Mij afbreken? Ik zal jou opeten
) F_Orumster schreef:Joyckuh schreef:Als een zeester een poot kwijt raakt, groeit er een nieuwe poot aan, maar de poot groeit ook weer uit tot een zeester!
hier rinkelt eenzelfde belletje

Je ziet zoiets natuurijk ook niet elke dag 
BinkieDusty schreef:@Winged: Ik dacht dat ik wel een heel inie mini bolletje zag op de poot die aan het eten was, maar ik weet niet precies wat het was dus durf er ook niet al teveel over te zeggen. Maar het leek wel verdacht veel op een deel van een lichaam wat begint te groeien
)
Ik heb eigenlijk ook best de neiging om het hele aquarium leeg te halen en die ster op te zoeken, maar ik kan de rust niet verstoren. Ben bang dat ik dan veel te veel stress ga brengen voor de rest