Als we niet te ver gaan , belgie ofzo dan nemen we hem mee anders gaat ie naar mijn zus of de stal waar mijn paard staat.
Zilfstar
Geplaatst: 30-06-11 15:47
Wij gaan met de caravan op vakantie naar Frankrijk. Onze hond is toen hij pup was de eerste keer mee geweest, en dat was ook onze bedoeling. Helaas is onze hond ten eerste heimwee gevoelig en eet dus niet op de camping (niet normaal voor een Lab!) en ten tweede heeft hij een epilepsie vorm die door opwinding bijv getriggerd wordt. Een hele dag reizen om in Fr aan te komen teriwjl hij achterin de auto in een bench opgesloten zit gaat hem dus niet worden. Op de camping zal hij aan een ketting moeten (lijnen en riemen knaagt hij door want hij wil continue met de kinderen mee) en na 2 dagen gaat ie de boel slopen waar hij maar bij kan (JA, ook na wandelingen van 2 uur of meer)
Hem doen we 1 groot plezier door hem naar de kennel te brengen. Hij wordt er prima verzorgt, heeft andere hondenvriendjes om hem heen (helaas niet samen in een hok want als hij een toeval krijgt is ie zwak en zou hij door de andere reu (mag geen teef bij, hij heeft zijn ballen nog!) gepakt kunnen worden.) Wel zetten ze regelmatig een vriendje van hem (bijv de hond van mijn ouders die er dan vaak ook is) bij zodat ie kan spelen. Dan blijven ze er dat kwartiertje even bij. Hij eet daar goed en voelt zich prima! En als er hittegolf is zijn de kennels heerlijk koel.
Voor ons EN de hond dus ideeal!
Zinn
Geplaatst: 30-06-11 16:14
Als het kan gaat de hond mee, en anders hebben we babysitters genoeg in de familie
Laatst bijgewerkt door Zinn op 30-06-11 16:17, in het totaal 1 keer bewerkt