xManon_ schreef:Ik denk niet dat mensen hun kittens meegeven aan iemand die dat dier aan een slang gaat voeren.
Beste,
Ik heb interesse in een van de kittens. Mijn kinderen roepen al weken dat ze graag een katje willen. Nu was ik rond aan het kijken op marktplaats en zo kwam ik uit op uw advertentie en vond ik de kitten van mijn dromen! De situatie hier voor de kitten is ideaal, ze komt in een warm huis terecht en krijgt alle liefde en aandacht en die ze nodig heeft. Ook hebben we al alle benodigdheden in huis voor een kitten. Graag zou ik een afspraak maken om op korte termijn een kijkje te komen nemen bij de kitten om te kijken of we hem in het echt ook zo leuk vinden.
Mvg, Joyce
Wedden dat ik hem mee krijg? Je hoeft er niet bij te zeggen dat dat warme huis in werkelijkheid het terrarium van de slang is.
DaniBanani schreef:Slangenhouders kunnen heel gemakkelijk aan kuikens, muizen, ratten en konijnen komen als voedseldier. Dan gaan ze heus niet meer betalen en veel meer moeite doen omdat ze per sé katten willen voeren hoor..
Ook al zo kortzichtig. Weet je hoeveel een muis kost als voederdier? En een beetje slang heeft daar niet genoeg aan, dan moet je gaan kijken naar de ratten. Kosten nog meer. Of je moet zelf fokken, maar dat kost ook geld. Een kitten kost niks, kan je zo afhalen, standaard mailtje versturen, beestje ophalen als je er toevallig langs rijd, nog liever, meteen 2, dan hoef je de week er op er niet nog een af te halen en je bent klaar! Hoe makkelijk kan het zijn?
Ik weet nagenoeg zeker dat als mijn diepvries groot genoeg zou zijn, ik hem in een maand vol zou krijgen met dieren, genoeg om een slang er een jaar lang van te voeren. Of nog langer. Zoveel dieren die er gratis op staan! Met hok, zonder hok. Hokken en toebehoren kan ik weer verkopen. Ik denk dat die slang mij nog rijk zou maken ook