Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
rachel_j schreef:de kitten is ruim 6 weken , en mn kids hebben zichzelf in slaap gehuild.vreselijk.
deze dierenarts is geen persoon die alles maar oplapt, allesbehalve hij is eerder een type "veearts" .(is de vervanger van mijn eigen DA en verdient er dus geen klap op als ie me door zou laten modderen.)
we hebben ook duidelijk afgesproken dat we niet langer afwachten op herstel dan morgenvroeg.
voor de duidelijkheid ; mocht er morgenochtend geen verbetering zijn dan laat ik hem uiteraard inslapen!
rachel_j schreef:ik heb net de kruik weer ververst met warm water en het katje dmv een spuitje wat melk gegeven , hij beet op het spuitje en slikte goed, en plots bewoog hij zijn staartje, om vervolgens vanuit het niets ineens alle pootjes te strekken en met zn voorpootjes te klauwen in de lucht, en ineens was dat ook allemaal weer weg en was het weer een lappenpopje....
tuurlijk is dit voor een jong katje allesbehalve normaal maar dat is hij zo alles heeft bewogen is in elk geval een teken dat hij niet verlamd is.
ik ga zo wat proberen te slapen, denk niet dat ik meer kan doen dan ik nu gedaan heb.
NoGo schreef:He balen wat een rotnieuws, maar als het beter is voor het beestje doe je er wel goed aan.
overigens mag ik vragen waarom je je kinderen niet betrekt bij het inslapen, weet namelijk van mezelf dat ik echt een trauma heb overgehouden aan het feit dat ik thuiskwam en ons hondje er ineens niet meer was
vanitymay schreef:Ah gut..kun je niet meteen doorrijden naar die boerderij en een nieuwe ophalen die er heel erg veel op lijkt? Je zoontje komt er nooit meer overheen als hij weet dat hij het katje heeft vermoord..(per ongeluk natuurlijk...)
iig heel veel sterkte..
Jacky91 schreef:sterkte ook vooral voor de kids
een ander katje ophalen heeft geen zin, al lijken ze nog zo op elkaar de kids zullen het toch merken
ik zou inderdaad ook de kinderen meenemen om het katje te laten inslapen, kunnen ze echt afscheid nemen
tenzij je zelf denk dat de kinderen het niet aankunnen natuurlijk
nogmaals heel veel sterkte