Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Het is misschien veel werk maar zeker goed voor je hond.
Mitchall schreef:De oudste hond ooit was een vegetariër, slecht is het dus niet
shilady schreef:Ik vind er niks ergs aan
ik heb vd week ook overwogen om mn hond vegetarische honden brokken te gaan voeren omdat ze ontzettend gauw loopt te krabbelen bij gewone brokken ik heb al heel veel geprobeert en vind dit dus een optie die mij wel de moeite waard lijkt.
Ik heb nu brokken gekocht waar vis in zit en heel weinig granen van eukanuba speciaal voor honden die huid problemen hebben enzo ik hoop dat het aanslaat .
Ik heb er alles voor over om mijn hond jeukvrij te krijgen
Marloes__ schreef:Een hond heeft het gebit én het maag-darm stelsel van een carnivoor
Sancha schreef:Wat een onzin. Of wil je zeggen dat een hond een omnivoor is? Dan hadden ze wel een ander gebit gehad.
Een hond is een carnivoor, hoe je het ook went of keert.
Als je het beste met je hond voorhebt voer je vers vlees.
Wat een onzin. Staat geen bronvermelding bij dus is slechts een mening.
Een hond is een carnivoor. Punt.
kom jij maar eens met goede bronvermeldingen dat het beste voor de hond vers vlees is. En om het nog maar even over meningen te hebben, JIJ vind het onzin, dát is ook weer een mening. Het IS geen onzin
Wat is een omnivoor? Een alleseter oftewel een dier dat zowel plantaardig als dierlijk voedsel kan eten om te overleven.
Jessicajoann schreef:Als honden in het wild leefde gingen ze natuurlijk ook naar een moestuin om alle worteltjes eruit op te eten. :S
Als een hond zo goed op groen kan leven zouden ze dan ook niet een ander gebit hebben? Ik vind het heel vreemd. Ik kan ook leven op taart maar of dat gezond is...
Een hond hoort vlees te eten en geen rare dingen die mensen weer verzinnen. Wanneer stoppen mensen met alles naar hun hand te zetten? De natuur is wel snugger genoeg hoor.
Nikki__ schreef:Sancha schreef:Als een hond een omnivoor had, had ie een ander gebit gehad. Zo simpel is het.
Feiten vertellen andersMisschien die eens doorlezen, ipv onzin te roepen, die je zelf niet kan onderbouwen met feiten, simpelweg omdat de feiten anders zeggen
Nikki__ schreef:Jessicajoann schreef:Als honden in het wild leefde gingen ze natuurlijk ook naar een moestuin om alle worteltjes eruit op te eten. :S
Als een hond zo goed op groen kan leven zouden ze dan ook niet een ander gebit hebben? Ik vind het heel vreemd. Ik kan ook leven op taart maar of dat gezond is...
Een hond hoort vlees te eten en geen rare dingen die mensen weer verzinnen. Wanneer stoppen mensen met alles naar hun hand te zetten? De natuur is wel snugger genoeg hoor.
ook in de 'natuur' eten honden fruit en groente hoor
Nikki__ schreef:Jessicajoann schreef:Als honden in het wild leefde gingen ze natuurlijk ook naar een moestuin om alle worteltjes eruit op te eten. :S
ook in de 'natuur' eten honden fruit en groente hoor
Sancha schreef:Nikki__ schreef:Feiten vertellen andersMisschien die eens doorlezen, ipv onzin te roepen, die je zelf niet kan onderbouwen met feiten, simpelweg omdat de feiten anders zeggen
Dat zijn de feiten, lieve schat